FBピクセル

テスト: 新型ヒュンダイ i20 - ヨーロッパ勢には何が残っているのか?

新型ヒュンダイ i20

メーカーが、そして何年も前には凡庸だと思われていたモデルが非常に積極的に目立ち始め、非常に多くのコンテンツとモダンなデザインを提供し始めたとき、これが起こっているセグメントは沸点に近づいています。そして、それはまさに新しいヒュンダイ i20 で起こったことです。なぜなら、それは数光年前にゲッツモデルの形で作られたからですが、その一方で、それはヨーロッパの競争相手に非常に近づいているので、当然のことながら心配しています。

新しいもの hyundai I20 je namreč zrasel in odrasel v enega najbolj konkretnih modelov B-segmenta, katerega oblikovalcem in inženirjem je uspelo doseči, da deluje, se pelje in izgleda kot številko večji model, enaki pa so tudi občutki v potniški kabini, glede prostora in materialov ter nenazadnje proporcev in oblike armaturne plošče. Tako se pri novem i20, ki je bil razvit in izdelan v celoti ヨーロッパで, ponavlja zgodba o uspehu modela i10, ki je pred tem hodil po podobnih stopinjah, ko je svojega predhodnika pustil daleč “zadaj”.

Prednji del je moderen in samosvoje oblikovan...imidž pa občutno boljši kot pri tovrstnih hyundaijevih modelih iz preteklosti. Trenutno mu v tem pogledu zmore parirati le santa fe.
Prednji del je moderen in samosvoje oblikovan…imidž pa občutno boljši kot pri tovrstnih hyundaijevih modelih iz preteklosti. Trenutno mu v tem pogledu zmore parirati le santa fe.

Pa začnimo na začetku. Oblikovno boste s kateregakoli kota zaman iskali podobnosti s predhodnim modelom. Teh preprosto ni. Zunanja oblika je zelo moderna in ukrojena po najnovejših evropskih smernicah. Marsikdo je uporabil tudi besedo “kopirali” so malce tega in tega…ampak mi pravimo, da je i20 dovolj svež in samosvoj, da mu plagiatorstva ne moremo očitati. Če kdo vidi kakšno podobnost z naprimer giulietto pa novi hyundai i20 prav tako ne moremo šteti v bran. Posebnost predstavlja maska motorja z izrazitimi horizontalnimi linijami in razpotegnjenimi žarometi. Lepa pika na i so všečno oblikovane LED dnevne luči, tako da na ksenon preprosto pozabiš.

Notranjost je prav tako pridobila glede kakovosti in opreme, preseneti pa zajetnost armaturne plošče, ki se je ne bi branila niti sestrska modela i30 ali celo i40.
Notranjost je prav tako pridobila glede kakovosti in opreme, preseneti pa zajetnost armaturne plošče, ki se je ne bi branila niti sestrska modela i30 ali celo i40.

Gledano z bok novia hyundai i20 deluje večji in možgani ga nehote uvrščajo kar bližje golfu in podobnim. To pomeni, da svoje mere, v dolžino je namreč le za malenkost presegel “magičnih” štiri metre, dobro skriva, posebnost pa predstavlja samosvoja lebdeča streha. Vtis le-te pričara v črno odet C-stebriček, ki še izboljša vizualni vtis, ki ga vozilo pušča za seboj. Če ne bi bilo znakov na nosu in zadku, bi velika večina mislila, da gre za kakšnega renomiranega nemškega malčka, tako dobro so svoje delo opravili oblikovalci.

続きを読む: Slovenska predstavitev novega hyundaija i20

Notranjost, prav tako kot zunanja podoba, pomeni podobno rast v primerjavi s predhodnim i20, saj so izgled armaturne plošče, stikal, volanskega obroča in še česa svetlobna leta tistemu pred tem. Sredinska konzola glede na segment preseneti s svojo zajetnostjo (beri: širino), prostora pa je tudi, ko na prednjih sedežih sedita dva odrasla mošk,a vedno dovolj tudi v predelu ramen. Če avto ne bi pogledali preden bi sedli vanj, bi zagotovo mislili、 はい sedite v avtu C-segmenta, če ne bi pogledali nazaj pa bi kdo znal reči tudi še kaj več, kot to.

Merilniki so praktično edini del, kjer je oblikovalcem malce zmanjkalo domišljije. Barvno monotonijo pa lahko uspešno "razbijete" z eno od treh dodatnih barv notranjosti, ki jih pri tem paketu dobite brezplačno
Merilniki so praktično edini del, kjer je oblikovalcem malce zmanjkalo domišljije. Barvno monotonijo pa lahko uspešno “razbijete” z eno od treh dodatnih barv notranjosti, ki jih pri tem paketu dobite brezplačno

Materiali so prav tako pridobili tako glede izgleda (več klavirske črnine) kot tudi kakovosti, je pa res, da je bila testnikova notranjost, zaradi črne barve dokaj monotona in pusta. To je terjalo davek tudi pri vtisu, ki ga za sabo pustijo ゲージ, ki so po našem mnenju preveč pusti ali bolje rečeno pri njih je oblikovalcem zmanjkalo domišljije. Veliko bolje se armaturna plošča odreže v enem od treh drugih (bolj barvitih) barvnih odtenkov, ki so na voljo, kjer so tudi prej omenjene pomanjkljivosti manj opazne in moteče.

Tudi v drugi vrsti se sedi dobro, vsekakor bolje kakor veleva razredno povprečje glede centimetrov ali pomanjkanja le teh. Poleg tega naslonjalo sedežne klopi ni pretirano navpično, vzglavniki pa v najnižjem položaju ne masirajo križa potnikom. トランク それはです prav tako pridobil v primerjavi s predhodnikom in sicer ga je po novem v osnovi za 326- (prej 295 l), po želji pa ga enostavno povečuješ vse do 1.042 litrov.

Da opremsko novi i20 sili v višji razred dokazujejo serijska prednja ogrevana sedeža in volanski obroč, ki jima družbo "dela" sistem "lane assist". Pohvalno pa je serijski tudi šest stopenjski ročni menjalnik.
Da opremsko novi i20 sili v višji razred dokazujejo serijska prednja ogrevana sedeža in volanski obroč, ki jima družbo “dela” sistem “lane assist”. Pohvalno pa je serijski tudi šest stopenjski ročni menjalnik.

Glede opreme i20 prav tako sili ali oblje rečeno želi razred višje. Testnik je premogel najbogatejši paket opreme, ki je zgovoren dokaz za to, saj so v osnovi del opreme med drugim tudi ogrevana prednja sedeža in volanski obroč, poleg tempomata pa tudi sistem nadzora nenadzorovane menjave pasu, piko na i pa pomenijo samozatemnitveno notranje ogledalo, parkirna pomagala in še kaj bi se našlo. Tako smo v bistvu 逃した それだけ tovarniško navigacijo, ki jo baje lahko dobite, čeprav je na cenikih nismo našli. Med dodatki pa so tudi veliko elektrificirano panoramsko okno, za katerega želijo 870 evrov, ter kakovostno usnjeno oblazinjenje za dodatnih 600 evrov. Tu so tudi še pametni ključ in tipka za zagon motorja ter kamera za vzvratno vožnjo. Obojega testnik sicer ni premogel, glede na vse (beri zadnjo alinejo) pa bi to kar moral imeti.

Oblikovno samosvojost dokazuje lebdeča streha, katere vtis pričara v črno barvo odet C-stebriček. Zadnje luči pa svetijo s pomočjo všečnega trojnega sklopa LED diod.
Oblikovno samosvojost dokazuje lebdeča streha, katere vtis pričara v črno barvo odet C-stebriček. Zadnje luči pa svetijo s pomočjo všečnega trojnega sklopa LED diod.

Za pogon testnika je skrbela najmočnejša dizelska opcija の形で 1,4-litrskega CRDi エンジン z 66 kW in 240 Nm navora ter pohvalno šest stopenjskim 手動で menjalnikom. Motor se rad vrti v vrtljaje in pri tem ni nikoli moteče glasen. K temu pripomore sicer tudi odlična zvočna zatesnjenenost, ki skupaj s kakovostnim zapiranjem (zvok) vrat, ponovno skrbi za dodaten dvig ugleda modela. Motor sicer ne razganja od moči, pohvalno pa nima zaznavne turbo luknje v zelo nizkih vrtljajih, tudi ko je hladen hitro poprime za vajeti. Glede ekonomičnosti je emisij za 97 gramov CO2, kar ni v tem velikostnem razredu noben presežek (več). 消費 pa se vsekozi giblje med 5,5 in 6,5 litri, z vmesnim postankom pri 5,9-litrih povprečne porabe na testu.

Glede na vse niti nismo pričakovali nizke cene, in to se je tudi izkazalo za resnično, ampak roko na srce, najdražji hyundai i20 trenutno v ponudbi….je kar drag. Vključujoč 1.200 evrov popusta (ki velja do nadaljnjega) še vedno stane dokaj visokih 15.830 evrov, s kakšnim prej omenjenim dodatkom pa mu “17-ica” ne uide. Tako lahko rečemo, da tako kot z ostalo vsebino, prostornostjo in nenzadnje voznimi lastnostmi, tudi s ceno sili v višji razred.

詳しくは

モデルに関する詳細情報:
www:hyundai.si/novi_i20

テストモデルの価格: 15.830 evrov (osnovni). 16.490 evrov (testni)

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。