3代目トゥインゴでは、ルノーは白紙の状態で全面的に書き直し、顧客に提供した。リアエンジンとリアドライブには新しいことがたくさんありますが、すぐに慣れます。そしてそうなれば、あなたもトゥインゴを気に入るはずです。特に都市部での機敏性は比類のないもので、ターボ 3 気筒がさらに素晴らしいものです。なぜなら、トゥインゴを搭載すると、トゥインゴは飛び跳ねて街から飛び出す準備ができているからです。しかしながら、トゥインゴが倹約的でないことは事実であり、今回の場合、クリオに対抗する価格は予想を上回っている。
Twingo tretje generacije prinaša toliko novega, kot le redki modeli ob menjavi, saj sta se, tako motor kot pogon, preselila na zadnjo os, obenem pa tako z oblikovnega kot vsebinskega vidika prinaša toliko novosti, da je twingo druge generacije le še oddaljen spomin. Sorodnosti s predhodnikom boste zaman iskali in to je bil tudi namen oblikovalcev.
Z oblikovnega stališča je karoserija veliko modneje ukrojena kot prej in predvsem deluje kot da se je oblikovalcem veliko bolje posrečila. Sorodnosti s fiatom 500 ne gre zanikati, predvsem gledano z boka, na številnih mestih na zunanjosti pa so všečne podrobnosti, ki mu dvigujejo imidž in ceno. Podkrepljen z opremo dynamique と paketom sport, k mizi prinese še všečne nalepke na boku, v belo odeti stranski ogledali in velik spojler na zadku, zaradi česar obrača glave tako mladih kot malo manj mladih, tako žensk kot tistih pravih “decov”, saj nenazadnje deluje tudi športno.
Značilen kratek nos je sedaj še krajši in naklon pokrova motorja ostrejši ali bolj nagnjen, prednji del kot celoto pa zaznamujejo všečne LED dnevne luči in velike glavne, na maski pa se bohoti še velika značka znamke. Z boka je sorodnost s prej omenjenim še bolj očitna, je pa res, da je z boka mogoče malce pretirano kockasto oblikovan, malce zaobljenosti tu ne bi škodilo. Športnosti vprid so kljuke za vstop v drugo vrsto všečno skrili v okvir zadnje šipe, ki je zgolj bočno pomična, kar pa je tudi trenutni trend v tem segmentu (najverjetneje ker je cenejše).
Zadek je ponovno zmes športnosti in modne elegance, všečna na pogled je zadnja šipa iz stekla, ki naredi celoto še bolj elegantno, je pa res, da odpiranje prtljažnika ni najbolj enostavno in včasih tudi čisto opravilo. Tipka je namreč postavljena (pre)nizko, posledično se roke rade umažejo. Tipka za daljinsko odpiranje pa je malce muhasta, saj včasih kljub večsekundemu pritiskanju ne naredi nič.
Tudi znotraj so očitno imeli oblikovalci dokaj prosto pot, saj je kabina lepo oblikovana, s poudarkom na barvitosti in plastiki visokega sijaja. Oboje dviguje imidž in vtis, da gre za dražji avto kot v resnici. Prvo kar opazovalec opazi je všečna armaturna plošča in sedeži z naslonjali iz enega dela ter kakovostno oblazinjenje in materiale.
Oblikovalci so se izkazali tudi glede številnih podrobnostih v domeni še večje uporabnosti ali všečnost in modnosti. Med prve spada po dolžini nastavljiv sredinski naslon za roke, med slednje pa recimo predal pred sopotnikom, ki ga enostavno vzameš s seboj, na sredini pod sredinsko konzolo, pa je še eden, ki smo ga mi imenovali majhna hladilna torba, saj po obliki in fukcionalnosti spominja na ta izletniški pripomoček. Ergonomija je veliko boljša kot pri predhodniku, sicer ima določene posebnosti in (tu pa tam) kakšno pomanjkljivost. Edino nosilec za pametni telefon ali navigacijo je nameščen tako, da zakriva pogled na določene tipke radija (predvsem za izbiro postaje), zaradi česar more voznik včasih odvrniti pogled s cestišča. Je pa nosilec izredno uporaben, saj lahko nanj pritrdiš praktično kakršenkoli pametni telefon, z izjemo kakšnega največjega, npr. galaxy nota.
S stališča opreme twingo s paketom opreme dynamique prinaša, vse kar v tem segmentu pričakuješ in potrebuješ, poleg tega pa še številne cvetke, ki jih ne pričakuješ in ki presegajo meje segmenta. Med prvo štejemo recimo lita platišča, audio napravo s stikali na volanu in bluetoothom, nekje na meji sta avtomatska klima in recimo tempomat, kar pa presega meje razreda v katerem se vozi, pa je sistem za zaznavanje vozne smeri, kar je praktično unicum v segmentu. Tako smo pogrešali kvečjemu parkirna pomagala zadaj, pa čeprav je twingo dobro pregleden in zaradi strmo odsekanega zadka mej ni težko določiti, parkiranje pa je enostavno pravilo, bolj petični pa bi se na seznamu doplačil znali stegniti tudi za kakšno od navigacij, ki niso pretirano drage.
Na prvem preizkusu na relaciji tovarne Revoz in Otočca smo preizkusili šibkejšo različico SCe70, ki zmore ravno takšno konjenico kot veleva ime, po preizkusu testnega twinga TCe 90, pa moramo priznati, da bi si želeli ta motor in nobenega drugega. 0,9-litrsk私 turbo trivaljnik、発展する 68 kW また 90 KM, vozniku namreč velikokrat uspe izvabiti nasmeh na ustih, saj kljub majhni prostornini in (le) trem valjem zmore konkretne zmogljivosti in poskočnost, kar gre v veliki meri zahvala turbini. Tako gnan je (lahko) prava mestna mini raketa, ob štartih izpred semaforja vozilo hitro pospeši, saj lahko v prvi prestavi zlahka doseže tudi hitrosti preko 40 km/h. Ko skočite izven mesta, pa se dodatna pomoč še bolj pozna, saj so pospeški občutno boljši, prehitevanja na AC pa večja realnost vi pa ob tem bolj mirni. S tem morjem tako zlahka skočiš tudi do Maribora ali na obalo in se ne boš primoran kot pijanec plota držati voznega pasu. Le drugi udeleženci v prometu ne bodo imeli tistega “rešpekta” do vas in vam znajo signalizirati, da se jim umaknite. Je pa twingo s svojo kockasto obliko dokaj občutljiv na bočni veter, kot mnogo večji enoprostorec, recimo espace, na kar je treba biti kar pazljiv, sploh na začetku.
Glede porabe pa TCe pričakovano ni šparovček、それは poraba med 6,5 in sedmimi litri več kot smo pričakovali. Tudi z zmerno vožnjo (ali zavestnim varčevanjem) jo stežka spraviš pod mejo 6,5 litrov, tipka ECO と sistem start&stop pri tem ne delujeta, da bi kaj pretirano pomagala.
続きを読む: ルノー トゥインゴ - スロベニアの「小さな人」の大きな復活
価格はどうですか? 12 tisočakov kolikor brez popustov stane twingo z TCe 90 motorjem in paketom dynamique se ne zdi malo, pa čeprav je tam kjer je večina konkurence. Je pa res da s paketom udobje in sport zraste še za dobrega tisočaka in pristane pri dobrih 13-ih, kar pa ni več malo. Tisočaka višje mu namreč za ovratnik diha že enako motoriziran in opremljen clio, ki pa prinaša še konkretno večjo mero uporabnosti. To pa tudi veliko šteje.
モデルに関する詳細情報: www.renault.si/novi_twingo
Cena testnega modela: 11.990 evrov (osnovni) / 13.150 evrov (testni)