FBピクセル

これらは、誰もが最初のデートで犯す愚かな間違いです。

待ちに待ったデートの夜がついにやって来ました。そして、最初のデートで誰もが犯す典型的な愚かな間違いを犯してしまうのです!

Prvi vtis, oziroma prvi zmenek je vsekakor temeljni kamen vsakega dolgoročnejšega odnosa. A prvi dober vtis lahko kaj hitro pokvarijo velike malenkosti, če na zmenku počneš te “neumne” napake. Slednje počnemo prav vsi, a bi se jih morali močno zavedati! Poglejmo seznam, ki so ga pripravili svetovalci za partnerske odnose in vsebuje tudi tiste neumne napake, ki jih zagotovo počneš tudi sam na prvem zmenku.

GLEDANJE V TELEFON

Najhujša izmed vseh napak je zagotovo gledanje v telefon med zmenkom. Seveda je razumljivo, da je tempo življenja tako hiter, da te lahko včasih nedosegljivost stane kariere. Vendar je to nekaj povsem drugega, kot če med zmenkom brskaš podružbenih omrežjih.

PAVZE ZA CIGARET

Čeprav ta.i.“čik pavze” nikoli niso ogrožale romantičnega življenja Jamesa Bonda, so raziskave pokazale, da večina navadnih smrtnikov ne dopušča takšnega vedenja. Problem seveda izgine, če sta oba kadilca.

Najbolj neprijetni zmenki so tisti, ko ugotovita, da nimata ničesar skupnega ...
Najbolj neprijetni zmenki so tisti, ko ugotovita, da nimata ničesar skupnega …

NESRMANOST

Če želiš dobiti možnost za drugi zmenek, ne bodi nesramen/-na. Ne do svoje simpatije, ne do natakarjev, ne do prodajalca pokovke v kinu … DO NIKOGAR! Torej tvoje obnašanje mora biti empatično in hkrati tudi simpatično.

GOVORJENJE O BIVŠIH

Ta napaka je prava past. Na zmenkih, še posebej takšnih, na katerih se razvije intimni pogovor, te hitro zavede, da začneš simpatiji razlagati o svojih bivših partnerjih. Medtem ko je to zagotovo tematika, ki se je je treba lotiti pozneje v odnosu, pa nikakor ni primerna tema za prvi zmenek.

NASVET: Ko nimata ničesar skupnega

Slednjemu bi težko rekli napaka, je pa zagotovo eden izmed poglavitnih razlogov, zaradi katerih na prvih zmenkih pride do neprijetne tišine. Tej neprijetnosti se lahko izogniš tako, da, preden osebo povabiš na zmenek, subtilno preveriš, ali sploh imata kaj skupnega.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。