FBピクセル

ホームトレンド 2022: JYSK がホームファニシングのトレンドを発表

2022 は、新しい色や形、そして選択においてますます重要になっている素材の種類に関して、顧客の期待に応えるように設計されています。 JYSK は、春夏シーズンに向けて 3 つの新しいトレンドを生み出しました。これらは相互に補完し合うと同時に、それぞれ単独で完璧に機能する異なる製品を含んでいます。

Eden od trendov je BALANCE, ki opredeljuje minimalizem, značilen za skandinavski dizajn. UTOPIA je trend, ki raziskuje in se poigrava z novimi obrobnimi področji dizajna interierja, GROUNDED pa je trend, ki navdihuje mirno vzdušje, podobno kot specifičen danski hygge.

Balance

Med pandemijo smo vsi iskali nove načine za vrnitev k bolj preprostemu življenju. Spomnili smo se, kako pomembno je, da se vrnemo k osnovam, ki so pomembne v življenju. To je bistvo trenda BALANCE. Bistvo je v privlačnih in funkcionalnih izdelkih, ki so dolgotrajni in jih je mogoče skozi čas uporabljati na nove načine, postaviti pod različnimi koti in na različne površine. Možnosti dekoracije so neomejene, glede na osnovne barve, ki so občasno začinjene z atraktivnimi elementi. Navdih prihaja iz skandinavskih plaž in peščenih sipin, kjer prevladujejo svetlejši, naravni toni.

ユートピア

V sodobnem svetu potrebujemo nove rešitve, kot so novi kosi pohištva ali dekoracije zanimivega dizajna. S trendom UTOPIA na igriv način iščemo nov prostor, ki bo spodbujal našo kreativnost. Sredi nepredvidljivih okoliščin in negotovosti iščemo varno zatočišče ali območje popolnosti, kjer si lahko privoščimo zaslužen počitek. Barvna paleta ima močan skandinavski navdih. Rdeča vnaša optimizem, fini pasteli v kombinaciji s kaki in svetlo modro, pa vaše misli preprosto usmerjajo na razmišljanje o poletnih nordijskih nočeh.

Grounded

V nepredvidljivih časih iščemo občutek umirjenosti in prizemljenosti in prav to nam daje trend GROUNDED. Trend nam kaže, da lahko najdemo tolažbo v znanem prostoru, četudi to pomeni odkrivanje novih podrobnosti v okolju, ki ga že poznamo. Barvna paleta pritegne poglede in vzbudi radovednost. Tone navdihuje narava – barva breskve, jajčevca ali fige, pa tudi naravna, divja polja nedotaknjenega cvetja, kjer uspeva narava.

詳しくは

ジスク

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。