Instagram は、世界中で 5 億人以上が使用する最も人気のあるソーシャル ネットワークの 1 つです。長い間、写真を保存、編集し、親しい友人の間で共有することだけを目的としたものではなくなりました。今日では、マーケティングにとって最も重要なニッチ分野の 1 つでもあり、もちろん消費者に関する情報源でもあり、企業の販売戦略を改善する目的で日々分析されています。後者および同様のアンケートから、Instagram の写真があなたについて何を語っているかを知ることができます。
Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.
Barve in filter fotografije
V tej 勉強、 v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.
Pogostost objavljanja
Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so 分析された več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.
Tema fotografije
それらのいくつか raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.
Starost
Raziskovalci so 見つけた, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.
Objavljanje fotografij hrane
研究者 so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.
Tri vrste selfijev
Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na 3つのカテゴリー.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.
Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).
Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.