ウーバーは2023年までに空飛ぶ乗り物を打ち上げる計画だが、当然それには着陸する場所も必要だ。そこで同社は年次カンファレンスで自動車着陸のための6つのデザインコンセプトを提示し、その中から最適なものを選択することになった。
Pri ameriškem gigantu so arhitektom predhodno predstavili pogoje, ki jih morajo visokotehnološka pristajališča izpolnjevati. Njihova površina lahko znaša največ 3 akre oziroma nekaj več kot 12.000 kvadratnih metrov. Vsako uro morajo poskrbeti za transport vsaj 4000 potnikov, hkrati pa delovati 環境にやさしい.
Katero pristajališče vam je najbolj po godu?
Uber Hover – Humpreys & Partners
Arhitekti so navdih za novi objekt dobili pri čebeljem panju. Vsako nadstropje lahko v eni uri sprejme 900 potnikov. Obnovljivi materiali prispevajo k temu, da ekosistem sam pridobiva potrebno energijo.
The Hive – Beck Group
Pristajališče je primerno za 150 vzletov in pristankov na uro.
Sky Tower – Pickard Chilton in Arup
Stavba je sestavljena iz več stolpov, ki se dvigajo visoko v nebo in lahko vsako uro poskrbijo za 180 vzletov in pristankov s 1800 potniki.
Connect – Corgan
V okviru velikega pristajališča želijo arhitekti vzpostaviti posebno omrežje, ki bo zgrajeno nad avtocesto.
The Paw – Gannet Fleming
Flemingova zamisel sestoji iz večjega števila okroglih pristajalnih platform. Vzlet in pristanek na vsaki izmed baz bosta vsako uro omogočena kar 52 električnim vozilom.
Skyport Prototype – BOKA Powell
Zadnji izmed šestih konceptov navdušuje s pristajalnimi bazami na različnih višinah.
詳しくは:
ウーバー.com