Dostavno podjetje UPS je združilo moči z nekaterimi najbolj priljubljenimi blagovnimi znamkami na svetu in podjetjem Terracycle, ki se ukvarja z recikliranjem. Na ta način se želi spustiti v boj proti onesnaževanju s plastiko.
Predstavljamo vam novi sistem za recikliranje, ki bi svet lahko odrešil odpadne plastike. Loop, kakor so ga poimenovali pri UPS-u, spodbuja ponovno uporabo in predelavo embalaže različnih izdelkov.
Loop ponuja široko paleto izdelkov, shranjenih v posebnem pakiranju, izdelanem po meri と dostavljenem neposredno. Ko potrošnik embalaže več ne bo potreboval, jo bo vrnil UPS-u, ki jo bo skupaj s Terracyclom nato očistil, napolnil と vnovič dostavil.
Podjetji sta prav tako sodelovali pri oblikovanju zunanjega videza embalaže, ki je primerna za shranjevanje tekočin, suhih živil in izdelkov za osebno nego. Odločili sta se za materiale, ki jih je mogoče enostavno očistiti. UPS-jev laboratorij za oblikovanje in testiranja pakiranja je zasnoval embalažo, ki je hkrati trpežna in privlačna na pogled.
Med Loopovimi partnerji najdemo številna uveljavljena podjetja, kot so Procter & Gamble, Nestle, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever in Mars. V projekt so vključene tudi mnoge manj znane blagovne znamke. Sistem bo, še preden bo na voljo množični javnosti, preizkušen v パリ と ニューヨーク.
詳しくは:
loopstore.com