カリフォルニア州ペブルビーチで開催された、権威あるエレガントなクラシックが集まるペブルビーチ・コンクール・デレガンス2016で、メルセデスは魅力的なビジョン・メルセデス・マイバッハ6スタディを発表した。この6メートルのクーペの後ろには、デザインチームがロバート・レシュニクのスタンドの周りに集まっていた。メルセデスSクーペの影を完全に覆い隠してしまいます。
Serijski model, ki bo izšel iz študije Vision Mercedes-Maybach 6 – ta razkriva oblikovalske smernice prihodnjih modelov znamke –, bo neposreden tekmec modela ロールスロイス レイス (ta je v lastništvu BMW-ja), na trg pa naj bi prispel 2017年に. Zanj bo treba odšteti okoli 300 tisoč evrov.
Našobljen zadek, podolgovate in ozke luči, dolga krilna vrata, velikanska kolesa in kot jezik Gena Simmonsa dolg pokrov avtomobila dajejo bodočemu Maybachu, ki je kljub šestim metrom dolžine še vedno ”samo” 山盛り, futuristične nastavke (rahlo spominja na model GT-S).
また notranjost prehiteva čas. Sedeži so nenavadne oblike, armaturna plošča pa daleč od tega, kar smo bili vajen do zdaj ali kar ponuja limuzina Mercedes-Maybach S600, ki je popolno nasprotje študije. Vse upravljamo prek dotika, vetrobransko steklo pa je pravzaprav en velik タッチスクリーン, prav tako se projekcijski zaslon nadaljuje na vratnih oblogah.
続きを読む: Mercedes-AMG GT R: 他のドライバーは羨望の眼差しを向けるでしょう!
Vision Mercedes-Maybach 6 med vožnjo spremlja tudi fizično stanje voznika. Kromirana reža za pretok zraka spredaj daje vozilu vpadljiv videz. Vzvratna ogledala niso več takšna, kot so bila, odkar pomnimo. Stekel ni več, tu so zdaj kamere (Japonci so že prižgali zeleno luč tovrstni tehnologiji), zato vzvratni ogledali komajda opazimo, saj sta zaradi nove tehnologije precej ”skočili skupaj”. Študija se ponaša z dolgo medosno razdaljo, ki je sicer značilna za prestižna vozila.
Vision Mercedes-Maybach 6:
詳しくは:
メルセデスベンツsi