ボルボ XC90 は、大胆でありながらスカンジナビア風のデザインで、どういうわけかボルボの「新時代」を概説しました。したがって、新しいボルボ S60 セダンが他のボルボ ファミリーと完全に一致していることは驚くべきことではありませんが、外観が少しシャープであるという違いがあります。
新しいもの Volvo S60 je manjši kot njegov superbrat S90 in že na pogled manj zadržan と bolj živahen. Prednji del nosi tipično Volov obliko z LEDヘッドライト v obliki Torovega kladiva in prepoznavno Volvo prednjo masko. Srednje velika limuzina S60 ima nekoliko bolj ostre in oglate robove, žarometi pa so pomaknjeni bližje prednji maski.
Glede na to, da je Volvo S60 osnovan na enakem podvozju kot Volvo V60, si avtomobila delita tudi nekaj pogonskih sklopov. Na ameriškem trgu bo imel Volvo S60 bencinski T5 エンジン付き 250馬力 in pogon na prednji kolesni par, bencinski T6 motor pa bo imel 316 konjskih moči in štirikolesni pogon. Na voljo bosta tudi dva turbinska priključna hibrida, kjer bo imel T6 Twin Engine štirikolesni pogon in 340馬力, še močnejši T8 Twin Engine だから何 400馬力 in prav tako štirikolesni pogon. Kupcem bo na voljo tudi različica Polestar S60, ki bo imela nadgrajeni T8 motor s 415 konjskimi močni, posodobljene pa bodo tudi zavore in vzmetenje. O točnih specifikacijah za evropski trg in ponudbi dizelskih motorjev bo več znanega ob začetku prodaje.
Kot smo videli že pri Volvu V60, ima tudi Volvo S60 9-palčni zaslon na dotik Sensus Connect. Ponuja podporo za Apple CarPLay in Andorid Auto, hkrati pa lahko deluje kot oddajna točka 4G LTE Wi-Fi. Kopica varnostnih in asistenčnih sistemov je na voljo serijsko, med njimi pa je najbolj zanimiv Pilot Assist, ki pomaga vozniku zavijati, pospeševati in zavirati, vse do hitrosti 130km/h. Volvo S60 je tako še en lepotec s skandinavskim pridihom, in če sklepamo po njegovih predhodnikih, nas zagotovo ne bo razočaral.
Galerija slik – Volvo S60
詳しくは:
volvocars.com