FBピクセル

最近、思春期が 30 歳まで続くのはなぜですか?また、そこから何が期待できるのでしょうか?

1970年代生まれの人は、25歳前後、遅くとも30代前半には出社して独立するのが一般的だ。しかし、後の世代は、独立、家族計画、結婚を 30 代後半に向けてますます遅らせます。発達心理学者は、この思春期の発達期間を大幅に延長しました。現代の思春期が30歳まで続く理由と、そこから何が期待できるかについては、この記事で読むことができます。

Zakaj dandanes mladostništvo traja do 30. leta in kaj lahko od tega pričakujemo?

Novo obdobje v posameznikovem razvoju

Razvojnopsihološka obdobja niso definirana sama po sebi, temveč so njihove meje močno določene glede na kulturni kontekst. Na začetku 20. stoletja mladostništvo skorajda ni obstajalo, saj je večina posameznikov po končanem šolanju začela delati. Leta 1904 je psiholog Stanley Hall definiral besedo in obdobje adolescenca. Ta definicija je pomembno vplivala na odnos družbe do najstnikov. Začelo se je obdobje raziskovanja najstništva in slednji so postajali vse bolj razumljeni. Podobno se dogaja danes, ko se definira novo razvojnopsihološko obdobje, in sicer z imenom prehod v odraslost. Za to obdobje je značilna delna osamosvojitev ter intenzivno iskanje svojega prostora pod soncem.

Dvignila se je pričakovana življenjska doba

Eden izmed razlogov, zakaj se obdobje mladostništva premika v 30. leta, je tudi ta, da se vsako leto dvigne pričakovana življenjska doba. Ko je bila pričakovana življenjska doba 50 let, se je posameznikom bolj mudilo pri ustvarjanju lastne družine, danes, ko je pričakovana življenjska doba v razvitih državah okoli 80 let, pa se mladi razumljivo počutijo, kot da imajo za to še veliko časa.

続きを読む: パスポートの色が何を意味するか知っていますか?

Mladim se ne mudi z načrtovanjem družine
Mladim se ne mudi z načrtovanjem družine

Svet se spreminja

Zahodna kultura živi v relativno mirnih pogojih, zaradi česar se mladim ne mudi pri osamosvajanju in ustvarjanju družine. Prav tako se trend pomika k temu, da imajo posamezniki manj otrok, zaradi česar lahko z družino nekoliko odlašajo. Pomembno pa na daljše obdobje mladostništva vpliva tudi dejstvo, da religija ni več tako pomemben del življenja vsakega posameznika, zato tudi poroka in družina nista več osrednji vrednoti.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。