FBピクセル

ズラティ・ボーベン – 第21回国際広告フェスティバル

4-dnevni festival namenjen kreativnosti, številnim odličnim izobraževanjem in seveda nasploh tistim, ki si želijo ustvarjati v svetu kreativne oglaševalske industrije. Letošnja tema mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati Boben se glasi: "Kreativnost, vsebina in sreča".

重要な情報
いつ?
どこ?
Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenija
フェイスブックイベント
入場料
情報なし

Novost letošnjega festivala je nova nagrada v tekmovanju – Velika nagrada za družbeno koristna dela (Good Cause Grand Prix) in dve novi tekmovalni skupini. Tekmovanje Zlatega bobna je razdeljeno na dve sekciji, imenovani Enokanalna (Single Channel) と Večkanalna (Multi Channel), ki ju bosta ocenjevali dve mednarodni žiriji vrhunskih mednarodnih strokovnjakov oglaševalske industrije. Sekcija Single Channel je namenjena delom, ki jih odlikuje najbolj kreativna in učinkovita uporaba posameznega komunikacijskega kanala. Sekcija Multi Channel pa je namenjena delom, ki promovirajo kreativno uporabo in integracijo več kanalov.

Zlati Boben  prinaša veliko odličnih predavanj in druženj s strokovnjaki ter drugimi gosti, ki prinašajo veliko kulturno pestrost in tudi številne priložnosti za nadgradnjo vaše kariere v oglaševalskih vodah. Uvodni dan festivala v torek, si bodo udeleženci že lahko ogledali prve projekcije najboljših kreativni del, prijavljenih v letošnjo tekmo Zlatega bobna, zvečer pa se začenja že prva večerna zabava.

Med zanimivimi govorci na letošnjem oglaševalskem festivalu bodo tudi Mike Glaser (tržni vodja, Google Creative Partnerships), Katerina Kondratenko (marketinški direktor v Chocolate, Nestle Russia LLC), Paul Arnold (ustanovni partner in svetovalec, Paul Arnold Consulting, VB) in še veliko drugih.

詳しくは

詳しくは:
ゴールデンドラム.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。