그들이 당신에게서 아이디어를 한두 개 훔쳤나요? 이것이 오늘날 매우 일반적인 관행이라는 것을 알고 계셨습니까? 그 증거는 대기업이 소규모 예술가의 작품과 디자인을 훔친 사례입니다. 돈이 부족한 것이 아니라 재능이 부족한 것이 탓인가?
Zahvaljujoč internetu še nikoli ni bilo lažje ukrasti kakšne ideje in je razglasiti za svojo. Ne gre le za posameznike, ki to storijo tako, mimogrede, temveč za velike korporacije, kot so Zara, New Look, Forever21 in celo Disney. Zakaj točno se to dogaja, zakaj to počnejo podjetja, ki imajo toliko denarja, da bi lahko najela več 10 ljudi, ki bi jim kreative stresalo iz rokava? Morda so leni ali pa brez vizije in talenta, da bi ustvarili nekaj zase, in tukaj so dokazi, da je danes to še kako pogosta praksa.
Galerija – 10+ primerov, ko so korporacije ukradle ideje dizajnov
Delo umetnice Katie Woodger naj bi ukradel Disney.
Tudi Forever21 nima lastnih idej.
Tudi Bershka ni nedolžna.
Zara naj bi ukradla umetino Tuesday Bassen.
Modern Dog, manjša dizajnerska trgovina v Seattlu, je obtožila Disney in nekatere partnerje, vključno s Targetom, kraje njihovega dizajna.
Še en primer kraje znamke Forever21.
Še en primer, ko si je Zara brez dovoljenja sposodila dizajn.
Originalna ilustracija in ukradena različica
Pri Urban Outfittersu so prav tako ukradli idejo od Spiresa.
MiniInTheBox si je za ovitke za telefon ‘sposodilo’ dela umetnice Qinni.
Še eno podjetje, ki je ukradlo umetnino manj znanemu umetniku.
Modna znamka Brandy Melville je brez dovoljenja uporabila ta vezen vzorec na svojih majicah.
Ženska je ukradla umetnino Ryana Connerja, prek narisala rože in izdelek prodala kot svoj.
Ilustracije Lili Chin Doggie Language naj bi ukradel Kohl.
Tudi pri Vandor Products so ukradli idejo.
Umetnica je ugotovila, da je drug umetnik ukradel njeno delo in ga zdaj uporablja kot vzorec na blazinah.
Še eno ukradeno delo …