포르쉐는 속도와 전통의 대명사입니다. 그의 911은 역대 최고의 스포츠카로 꼽히는데, 자동차 운전의 역사를 뒤져가며 성취한 업적을 찾아보면 금맥에 부딪히는 것과 같다. 자동차 운전의 역사는 디자인 부서에서 성장한 이 독일 자동차 제조업체의 성공으로 가득 차 있습니다. 그 명성에도 불구하고, 여러분은 아직 그것에 대해 모든 것을 알지 못할 것입니다.
포르쉐 je in še vedno piše zgodovino. Za svoje dosežke gara kot športnik, s katerega šprica pot, le da pri Porscheju namesto osoljenih kapljic naokoli letijo koščki gum. In ja, vsi poznamo legendarno 911-ico, a to še zdaleč ni vse kar je dal cestam ta proizvajalec iz Zuffenhausna pri Stuttgartu.
더 읽어보기: 포르쉐 911은 카레라 S와 GT3 사이의 공백을 메우기 위해 GTS 버전을 갖게 되었습니다.
Preverite, koliko imate dejansko znanja o njem in če vam to ne bo dovolj, je tu vedno še DVD ”The Porsche Way’‘ (Porschejeva pot), ki vas bo definitivno naredil za Porsche eksperta.
1. Ferdinand Porsche, oče Porscheja, je leta 1899 izdelal prvo hibridno električno vozilo, ki je slišalo na ime Lohner-Porsche ”Semper Vivus”. Šlo je za električno vozilo z motorjem z notranjim izgorevanjem, ki je služil kot generator in bilo prvo z zavorami na vseh štiri kolesih.
2. Ferdinand je bil eden prvih, ki je dokazal, da so lahko manjša vozila na dirkah hitrejša kot večja in močnejša, kar je dokazal z modelom Sascha, ki je bil glede na konkurenco palček, a je vseeno zmagal 43 dirk, vključno z znamenito Targo Florio leta 1922.
3. Prvi Volkswagnov 딱정벌레 (Hrošč) je bil sestavljen v vili, kjer je stanoval Ferdinand.
4. Ferdinand je oblikoval nekoč najhitrejši avtomobil na svetu, futuristično oblikovani Mercedes-Benz T80 (Type 80), ki je leta 1939 zmogel kar 756 km/h.
5. Ferdinand je oblikoval tudi bolid za Formulo 1 na štirikolesni pogon in sicer Porsche 360 Cisitalio s 385 konjskimi močmi, ki pa zaradi pomanjkanja finančnih sredstev naročnika in spremembe pravil v F1 ni nikoli doživela krsta na dirki.
6. 말 postavljen na zadnje noge na Porschejevem emblemu je podoben konju na znaku 페라리. Kar ima smisel, saj je konj del grba Stuttgarta, rodnega mesta ”Porsha”, medtem ko je zgodba Ferrarijevega konja zrasla iz anekdote o italijanskem pilotu, ki je v 1. svetovni vojni sestrelil sovražno letalo nad Stuttgartom, njegova mama pa je dejala Enzu Ferrariju, da naj ga uporabi kot 부적.
7. Dve leti so vse modele 356 sestavljali v žagi v Gmundu v Avstriji. Bili so boljši in lažji kot njegovi zanamci, saj je bila karoserija iz 알류미늄 in ne železa kot je bila to praksa kasneje, ko so proizvodnjo preselili v Nemčijo.
8. Model 356 je bil nekoč del voznega parka nizozemske policije.
9. Večina Porschejeve zgodnje karoserije je bila narejena pri Recaru, ki je danes eden vodilnih proizvajalcev avtosedežev.
10. Eden najbolj slavnih Porschejevih modelov, 포르쉐 911, bi skorajda dobil ime 901 in le Peugeotovemu sistemu imen oz. nazivov (t.j. številka-0-številka, npr. 205) se imamo zahvaliti za ime, ki ga danes pozna ves svet.
11. Ko je FIA sredi osemdesetih ”požegnala” turbo motorje, so s 1.5 litrskim McLarnom V6 s 1000 vranci pod pokrovom pometli s konkurenco, ki bi to zverino kljub vsemu napredku še danes gledala le v zadek.
12. Porschejevi dirkalniki so do zdaj po svetu zmagali približno 24 tisoč dirk.
13. Porsche je nekoč izdeloval tudi traktorje in ima na tem področju celo bolj pestro zgodovino kot 람보르기니. Izdelali so tudi prav posebnega, bencinarja in ne dizla, prirejenega za tiste kmete, ki pridelujejo 커피, saj so hlapi dizla vplivali na končni okus te opojne pijače.
14. Porsche daje svetu tudi ene najboljših viličarjev. Od ranih osemdesetih je namreč aboniran na nagrade za dizajn za viličarje Linde Material Handling.
15. Ste kdaj potovali z Airbusom A300? Porsch je zasnoval pilotovo kabino. Velik prednosti te kabine so bili digitalni zasloni, ki so bili precej bolj praktični kot tedaj prevladujoča analogna odčitavanja.
16. Model 959 je bil najbolj tehnološko dovršeno dirkalno vozilo svoje generacije, poleg tega je dobil dirko Pariz Dakar, eno najtežji avtomobilističnih preizkušenj na svetu, če ne najtežjo.
17. Leta 1986 je bil Porsche 944 prvi avto v Združenih državah, ki je imel zračno blazino tudi za sopotnika kot del standardne opreme.
18. Motorji 할리 데이비슨 v nekaterih svojih modelih uporabljajo Porschejeve motorje. Eden takih je Harley V-Rod.
19. In še ena odpiljena za konec. Porsche je izdelal tudi 야외 파티 즉 X-Series 1, za katerega morate (s popustom) odšteti 4860 evrov. Ker, zakaj pa ne. Če pod njegovim pokrovom cvrčijo gume, zakaj ne bi še čevapčiči in pleskavice.