Lego je od leta 1949 s pomočjo kock zgradilo mogočen imperij in je danes najbolj prodajana znamka igrač, celo pred Mattelom, ki si je ime zgradil okoli Barbie. Zasluge za zamenjavo na vrhu gredo animiranemu filmu Lego, s čimer je Lego prvič ''nadigral'' Matella. A če so Barbike in Keni rezervirani za otroke, je starostna meja Lega narisana v pesku, zato ni čudno, da kocke najdemo tudi izven otroških sob.
Igrače danskega podjetja 레고 imajo na škatlah sicer starostno skupino, vendar pa je velikokrat postavljena zgolj spodnja meja, + ob letu pa jasno kaže, da so primerne za vse starosti, saj omogočajo od najbolj enostavnih do najbolj kompleksnih struktur. Nič čudno, da so postale kultna igrača z ogromno bazo privržencev sestavljeno iz ljudi s celega sveta. Posledično so se prebile tudi v naš vsakdan in prevzele vlogo nekaterih 제품, ki jih uporabljamo na dnevni bazi. A ne kot igrače.
![Lego kocke so primerno darilo tudi za odrasle.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2014/09/14302916442_86f6e1a83b.jpg)
더 읽어보기: 이케아+레고: 가구와 레고 조형물을 결합할 때
Nakupna informacija:
https://www.etsy.com/