fbpx

3 nepričakovane lastnosti, zaradi katerih se moškim večkrat ‘posreči’ pri ženskah

V filmih James Bond najlažje dobi punce tako, da se dela nekoliko nedostopnega in mačističnega, ter seveda da dekle reši pred skorajšnjo smrtjo ali posilstvom. Vendar pa je resnica, kako priti do spolnega odnosa, nekoliko drugačna. Nedavna študija je raziskovala, kakšna osebnostna struktura posameznika je najbolj zaželena pri drugih. In ugotovili so, da so moškim s temi tremi osebnostnimi lastnostmi največ aktivni pod rjuhami.

최근의 공부하다 je raziskovala povezavo med osebnostjo ter pogostostjo spolnega odnosa. Rezultati so pokazali, da so moški s temi tremi osebnostnimi lastnosti deležni več spolnih odnosov: to so moški, ki so čustveno stabilni, asertivni in ekstravertirani. Študija je bila izvedena na 3000 moških in 1500 žensk. V nasprotju s siceršnjo prepričanostjo, da najlažje najdejo spolne partnerje moški, ki so »frajerski«, neustrašni, a tudi nekoliko nesramni, nedostopni in brezobzirni do čustev drugih, pa je znanost pokazala, da imajo zanesljivi, prijazni, empatični, odkritosrčni in zanesljivi moški v resnici večje možnosti za posteljne igrice.

James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov
James Bond tip moškega ni tisti, ki ima največ spolnih odnosov

Morajo pa biti ti moški tudi nekoliko asertivni – si upati izraziti svoje mnenje ter imeti pogum, da pristopijo do nekoga, ki jim je všeč. Takšni moški dajejo svojim spolnim partnerjem občutek varnosti in zanesljivosti, kar je vsaj do neke mere nujno potrebno za to, da se lahko razvije bolj globok odnos. In roko nasrce, tudi, če sta samo »prijatelja z ugodnostmi«, je tudi to neke vrste intimen odnos. Kaj je torej nauk te znanstvene zgodbe? Moškim se veliko bolj splača piliti svoje socialne veščine, sposobnost razumevanja drugih, čustveno stabilnost in pogum, da pristopite do ženske, ki vam je všeč.

Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico
Moški, ki so bolj empatični, hitreje najdejo spolno partnerico

추가 정보

추가 정보:
sciencedirect.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.