또한 누군가가 전화로 큰 소리로 이야기할 때, 펜을 빌렸다가 깨물기 시작할 때, '그냥'이라는 단어를 끊임없이 사용하거나, 아기 목소리로 말할 때, 만두를 먹다가 기침을 할 때, 계속 전화기를 볼 때 신경을 건드린다. 행운의 편지를 보내나요? 이것은 우리가 다른 사람들의 신경을 건드릴 수 있는 몇 가지 방법일 뿐입니다. 사람들의 어떤 습관이 당신을 가장 짜증나게 합니까?
Zagotovo obstajajo stvari, ki vam gredo pri drugih ljudeh blazno na živce, s katerimi vam pijejo kri, ne da bi se tega zavedali. Nekateri ne prenesejo, če kdo pusti odprto tubo zobne paste, druge s tira vrže, če vidijo, da je nekdo sedež na avtobusu zasedel s svojo torbo/nahrbtnikom/vrečko, tretje, če nekdo obsedeno pritiska na gumb na kemičnem svinčniku, četrte, če nekdo govori naključne številke, ko štejete, itd.
당신은 읽을 것입니다: Kakršna mama, takšna hči: dokaz, da se vsaka hči spremeni v svojo mamo
그것은 존재한다 veliko načinov, kako gremo lahko drugim na živce. Če se želite temu izogniti, si oglejte ilustriran vodič z načini, kako lahko druge (morda nehote) živciramo. Ste česa izmed tega krivi?
33 načinov, kako gremo lahko drugim na živce:
SI sposodite od nekoga pisalo in ga kasneje začnete zvečiti.
Se ponavljate.
Momljate.
Popravljate slovnico sogovornika.
Uporabljate klicaje.
Izgovarjate naključna števila, ko nekgo šteje.
Hodite po polžje.
Zasedete stol na javnem prevozu s torbo.
Imate glasen pogovor po telefonu, ko v prostoru niste sami.
Začnete sesati, ko nekdo gleda televizijo.
Ne uporabljate ločil.
Odgovarjate na sporočila z najmanjšo linijo odpora.
Govorite z otroškim glasom.
Serijsko pritiskate na gumb od pisala.
(Pre)pogosto uporabljate besedo ‘pač’.
Glasno jeste (cmokate).
Po prhi pustite mokro bisačo na postelji.
Srebate.
Ugasnete luč, ko je nekdo v sobi.
Povejte stvari dobesedno.
Se odzovete na elektronsko pošto z velikimi tiskanimi črkami.
Se igrate z drugimi lasmi.
Pustite odprto tubo ob zobne paste.
Napišete čigavo ime napačno.
Neprenehno uporabljate telefon.
Prepošiljate verižna pisma.
Vseskozi prepevate.
Dregate ljudi.
Se smejete, če se nekdo spotakne.
Krožite okoli drugih, ko govorite po telefonu.
Se pretvarjate, da govorite, ko nekdo posluša glasbo na slušalkah.
Neprestano tapkate s prsti po mizi.