Instagram je nedavno upihnil četrto svečko in čeprav je po številu uporabnikov še vedno palček v primerjavi s Facebookom (200 milijonom vs. 1,35 milijarde), ga vse več blagovnih znamk smatra kot najboljšo promocijsko platformo v ekosistemu socialnih omrežij. Zakaj? Ker je odziven in ker je fotografija kraljica tovrstnih omrežij. Poglejmo si, katere znamke mu vladajo?
Če med ljudmi velja, da če te ni 페이스 북에서, ne obstajaš, med blagovni znamkami to velja za 인스 타 그램. Ker že vrabci čivkajo, da je zbiranje lajkov in komentarjev tu precej višje kot na Facebooku. Ker blagovne znamke stremijo h temu, da se ljudje z njimi identificirajo. Ker je uporaba enostavna. In ker je privlačen za oko. Logično torej, da postaja oglaševalski kanal številka ena in da blagovne znamke derejo nanj. Instagram je namreč lahko velika stvar za znamko, kar je nazadnje spoznal tudi 마이크로소프트.
더 읽어보기: Zvezdniki, ki so nas prek Instagrama spomnili, kako bogati so
Ne, Instagram že dolgo niso več samo mačke, psi in hrana, zato si poglejmo, kdo mu v resnici vlada.
스타벅스
Glede na to, da ima 스타벅스 po svetu več kot 21 tisoč kavarn, ima na razpolago pisano paleto motivov, ki jih je vredno deliti in kjer njihove produkte oglašujejo kar njihove stranke same. In prav take, ne kakšne studijske posnetke, boste videli na njihovem profilu. Kopico fotografij s čustveno noto, s katerimi se lahko poistovetimo in ki so tako prijetne za oči, kot Starbucks kava za brbončice. Kapučino, bela kava, smoothiji,… Ja Starbucks je postal priljubljena postojanka za marsikoga, ne samo v resničen svetu, ampak tudi v virtualnem.
지리적 국가
Če za koga, potem je Instagram ustvarjen za revijo 지리적 국가, ki je svetu dala verjetno največji nabor osupljivih fotografij. Zato ni presenečenje, da nima dostojnega tekmeca. Devet milijonov sledilcev in preko 5000 objav je dovolj zgovoren podatek, da tudi vi skočite na njihov vlak in se kar prek profila podate odkrivati svet.
고프로
카메라 고프로 so sinonim za fantastične posnetke in so zaradi svoje drzne in avanturistične klientele in svojega vzdržljivega značaja povzročile pravo revolucijo na področju snemanja. Njihovi posnetki in fotografije so dali besedi ‘sapojemajoče’ najboljši približek dobesednemu pomenu, saj so noro popularne pri športnih entuziastih s ščepcem ali dvema ekstremizma. Vsekakor ena bolj razburljivih Instagram strani.
삼림지
Pri nas 삼림지 ni tako zvezdniško oz. splošno znano ime, a gre za klasiko, ki nikoli ne umre. Njihove ”piščančke” poznajo predvsem mladi, a ta znamka čevljev je z nami že od nekdaj. Pa vseeno, kdo bi si mislil, da bo prav znamka čevljev v popularnosti prekašala mnogo bolj ”mainstreamovska” imena. A kot rečeno, Instagram ima svoja pravila in da hitro na čevelj tiste, ki mislijo, da bo vse naredil sami. Ljudem je treba ponuditi lične fotografije in če pri tem še uspešno uporabiš metodo prikritega oglaševanja (”undercover” marketing, ki ni invaziven), ti, kot dokazuje Timberland, ljudje sledijo.
인텔
Na Instagramu je precej manj znamk z oznako B2B (”business-to-business”, poslovanje podjetij) kot pa B2C (”business-to-consumer”, poslovanje podjetij s fizičnimi osebami), kar je škoda, saj jim Instagram ponuja, da pokažejo svojo bolj človeško, nežnejšo plat, kot kontrapunkt tisti vedno poštirkani, do vratu zapeti korporativni, ki vlada v poslovnem svetu. A vsaj ena taka B2B znamka se je ”sprostila”, odpela zgornji gumb in odvrgla kravato. 인텔. 이 하나 največji svetovni izdelovalec polprevodnikov ima zato kar spodobno občinstvo, 25 tisoč sledilcev, kljub razmeroma skromni aktivnosti (večinoma delijo svoje ”igračke”).
The Ellen DeGeneres Show
엘렌 드제너러스 그것은 zagotovilo za smeh in v svetu, ki se duši v melanholiji, apokaliptičnih scenarijih in vojnah, je ta kanal kot portal v raj. Njena oddaja je namreč pravo gojišče pozitivne energije, šal, selfijev z zvezdniki, parodij in improviziranih trenutkov, ki vam bodo na ustih zarisali širok nasmeh. Vsekakor profil, ki mu morate slediti. Med drugim tam najdete tudi sloviti selfie z Oskarjev.