생산성은 기술입니다. 투자 수익을 극대화하는 것을 목표로 시간, 돈, 인력 등 '자원'을 작업에 투입하는 데 도움이 되는 금만큼의 가치가 있는 기술입니다. 회사를 운영하는 것은 고양이의 눈물이 아닙니다. 거대 기업이든 다국적 기업이든. 불행하게도 성공은 저절로 문을 두드리는 일이 아니기 때문에 그가 응답할 유일한 초대는 속임수와 정교한 시스템뿐입니다.
A do sistema se ne da priti tako zlahka, še posebej ne, če ste na poti sami in brez zemljevida. Zakaj si torej ne bi olajšali dela in prepisali nekaj strani iz knjig uspešnih managerjev, ki vam bodo v veliko pomoč, ko boste iskali načine za dvig produktivnosti.
1. Vsakih 90 minut si vzemite odmor
Tony Schwartz (Enery Project) za dosego maksimalne produktivnosti predlaga, da si vsako uro in pol vzamete kratek odmor. Razlog? Človeško telo ima energijski cikel, ki čez dan deluje v 90-minutnih intervalih. Po preteku tega časa je tako padec koncentracije naraven pojav. Danes bi se temu lahko tudi reklo, da nas vleče na Facebook ali Twitter. Skrivnost uspeha je torej, da živite življenje šprinterja. V praksi to pomeni delati na najvišjih obratih relativno kratek čas in nato za kratko počiti. Med pavzo pa napolnite pljuča s svežim zrakom in ne skodelice s sveže praženo kavo.
2. Ne dovolite, da vas med delom zmotijo
Nič ni bolj frustrirajočega, kot da vas zmoti sodelavec ali šef ko ste v elementu. Tovrstna distrakcija vam vzame do 25분, da se vrnete v staro stanje. Zato je Andrew Marsh (menedžer pri Fifth Column Games) izumil namizni sistem »stožec tišine«, s čimer date vedeti, da želite, da vas, razen v nujnem primeru, pustijo na miru.
3. Imejte pod kontrolo tudi svojo energijo, ne le čas
Čas je denar. Drži. Toda še bolj kot čas je pomembna stopnja vaše energije. Kathryn Minshew (soustanovitelja podjetja The Muse) zagovarja opravljanje pomembnega dela v času, ko smo na vrhuncu z energijo, zato se sama sklicevanju in udeležbi sestankov v tem obdobju izogiba. Odkrijte ta čas in ga nato varujte kot sveto kravo. Pazite nanj kot na punčico svojega očesa, saj boste tako občutno dvignili produktivnost. Če ne veste kdaj je vaš energijski zenit, opravite t.i. energijsko lociranje, da odkrijete vaš vzorec padcev in vrhuncev energijskih nivojev.
4. Ne bodite sužnji elektronskih sporočil
Gina Trapani (ustanoviteljica podjetja ThinkUp) prebiral elektronska sporočila samo ob točno določenih delih dneva. Zakaj? Namesto da ima občutek, da mora na vsak “mejl” odgovoriti še isto sekundo ko se pojavi, ostane skoncentrirana na delo ki ga opravlja, na sporočilo pa se odzove ob fiksnem času. Vredno poskusa? Da! Izključite vsa obveščanja, grafike in druge oblike, ki kot poštar zvonijo na vrata vaše koncentracije. Glede na vašo pozicijo se vam bo morda zdelo, da to ni sprejemljivo, še posebej če šef od vas pričakuje hiter odgovor. Ampak presenečeni boste, ko boste spoznali, da vas bodo drugi pri tem podprli, če jim boste le razložili ozadje. Če gori voda pa obstaja telefon. Važno je, da ljudje vedo kako priti v stik z vami če vas nujno potrebujejo. In verjemite, še posnemali vas bodo!
5. Naj bodo elektronska sporočila kratka in sladka
Managerji pač nimajo časa brati romanov. Še manj pisati. Andrew Torba (soustanovitelj Kuhcoona) gre celo tako daleč, da predlaga, da zgradite 140-znakovni Twitterjev ‘jez’. Bodite jasni in komunicirajte kompaktno. S kratkimi in jedrnatimi sporočili boste namreč prihranili čas ne samo sebi ampak tudi drugim. Če je stvar kompleksna vskoči pogovor. Dvignite slušalko in v 5-10 minut stlačite vse kar bi preko pošte mejilo na traktat.
6. D.e.l.e.g.i.r.a.j.t.e.
Včasih že samo vedenje, da nas čaka gora dela, ubije velik del energije, ki pa bi ga lahko veliko koristneje porabili, če bi delo porazdelili med sodelavce. To omogoča, da se skoncentrirate na tisto kar res obvladate. Podjetnik Daniel Tan Kh pravi, da je delegiranje najbolj pomembno gorivo produktivnosti in ne pomeni bežanje od dela. Pomeni, da boste tisto kar delate opravili 100% in da verjamete, da bodo tisti, ki so vas razbremenili, storili enako.
더 읽어보세요: 달콤한 휴식을 위한 13개의 침대