fbpx

가장 성공한 CEO의 9가지 비즈니스 습관

바꿔야 할 업무 습관 목록이나 피해야 할 업무 습관 목록에 대해 들어보셨을 것입니다. Tim Ferriss와 같은 다양한 기업가 및 전문가는 바쁜 일정에서 벗어나 정말 중요한 일에 집중하는 데 도움이 되는 몇 가지 "새로운" 습관과 방법을 권장합니다. 하지만 먼저 우리가 바꾸거나 없애야 할 9가지 비즈니스 습관이 있습니다.

1. Ne sprejemajmo klicev iz nepoznane številke.

Tim Ferriss je za spremembo te slabe navade naštel kar nekaj razumnih razlogov. Prvič, distrakcija v obliki klica neznane številke bo s tira spravila našo koncentracijo ter nam pobrala veliko več časa in moči, kot pa pogovor sam. In drugič, če je pomembno, se bomo zlahka znašli v slabem pogajalskem položaju, poskušajoč oblikovati svoje misli, medtem ko je klicatelj na ta pogovor dobro pripravljen. Namesto tega raje uporabimo storitve kot je Google Voice, kjer lahko v miru pregledamo sporočila.

2. Naj ne bo pošiljanje elektronske pošte prav stvar zjutraj ali zadnja stvar zvečer.

Po mnenju Ferrissa bomo pri jutranjem pošiljanju elektronske pošte premešali naše prioritete in načrte za ta dan, pri nočnem pa bomo kaj hitro nespečni. Pošiljanje elektronske pošte bi moralo počakati nekje do 10. ure dopoldan oziroma do takrat, ko končamo dopoldanska opravila.

3. Ne pristajajmo na sestanke ali klice brez jasnega namena ali točno določenega časa trajanja.

Če imamo želeni rezultat nekega sestanka jasno opredeljen, potem sestanek ali klic ne bi smel trajati več kot pol ure. Zato je najbolje, da sestanek jasno opredelimo vnaprej in se nanj tako tudi dobro pripravimo.

4. Ne dovolimo, da bi ljudje z nami kramljali.

Sliši se kruto, a je potrebno. Kramljanje vzame veliko časa in ko ljudje enkrat začnejo govoriti o tem, kako so preživeli vikend, jih lahko vljudno prekinemo z nečim podobnim kot:”Trenutno sem sredi nečesa, povej mi, zakaj me kličeš?” A pazljivo. Vsi se ne bodo strinjali s tem, da kramljanje ni del poslovnih pogovorov, predvsem ko potujemo izven meja naše države.

5. Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.

Elektronsko pošto preverjajmo samo občasno, ob določenem času, npr. dvakrat na dan. Naš “inbox” nas lahko namreč zlahka zasvoji. In orodja kot so sporočilo o odsotnosti ali 부메랑 bodo v veliko pomoč.

더 읽어보기: 고용주와 협상하는 주요 성공 기술

Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.
Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.

6. Izogibajmo se pretirani komunikaciji z nizko profitnimi ter visoko stroškovnimi strankami.

Analizirajmo naše stranke z 80-20 na dva načina: katerih 20 odstotkov mojih strank mi prinaša 80-odstotni dobiček ali več ter katerih 20 odstotkov mojih strank mi zasede 80 odstotkov mojega časa ali več? Ko ugotovimo, kateri so najmanj produktivni in najglasnejši, je čas, da spremenimo politiko podjetja. Ferriss predlaga, da problematičnim strankam pošljemo elektronsko pošto s smernicami o številu dovoljenih klicev ter o pričakovanem odzivnem času. In če za naše stranke predstavlja prevelik problem, jih moramo pač odpustiti.

7. Ne delajmo nadur, ker mislimo da bomo s tem “popravili” dejstvo, da smo prezaposleni.

Zdravilo za prezaposlenost niso nadure, temveč miren premislek o prednostnih nalogah. Ne naredimo torej napake in se raje usedimo in premislimo, kar moramo pravzaprav narediti najprej. Če to pomeni, da se moramo opravičiti za nekaj minutno zamudo pri klicu ali pa za to plačati manjšo ceno, nič ne de – pomembno je, da smo naredili vse pomembne stvari.
Če nimamo časa, nimamo prioritet – torej raje kot da več delamo, več razmišljajmo.

8. Ne bodimo “digitalni” 24 ur na dan, sedem dni na teden.

Vsaj en dan na teden pustimo pametni telefon ali drugo pametno napravo na miru. Če se nam to zdi nemogoče, smo tisti tip osebe, ki mora to navado najbolj nujno spremeniti.

9. Ne pričakujmo, da bo delo zapolnilo praznino, ki bi jo moral čas preživet z ljubljenimi in čas za naše aktivnosti.

“Delo ni edina stvar v življenju”, pravi Ferriss. To se zdi samoumevno, a žalostna resnica je, da medtem, ko se vsi s tem strinjamo, stvari hitro pobegnejo nadzoru in naša dejanja se več ne ujemajo z našimi vrednotami. Čas, ki ga imamo namen preživeti z ljubljenimi in priljubljenimi aktivnostmi je čas, za katerega se je vredno boriti z enakim žarom, kot ga uporabimo za pomemben sestanek v našem podjetju.

추가 정보

적응 및 적응:
time.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.