fbpx

9 stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci, in tako je tudi prav

V milenijsko generacijo spadajo tisti, ki so rojeni nekje med letoma 1980 in 2000. Zaradi podobnih izkušenj v vzgoji in družbenem kontekstu jih druži podoben način mišljenja in življenja. Vsi pripadniki te generacije v veliki meri uporabljajo elektroniko in družbena omrežja, so manj verni kot pripadniki starejših generacij ter nekoliko bolj liberalni. V članku pa si lahko preberete, katere so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci.

To so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci, in tako je tudi prav.

Veselje odraščanja v 90. letih prejšnjega stoletja

Nihče ne razume, kako dobra so bila 90. leta za otroke, bolje od milenijcev. Takrat so se otroci v jeans opravi zabavali s fotografiranjem na analognih fotoaparatih, gledali zdaj že kultne risanke na Cartoon Networku in bili še dovolj neobremenjeni s tehnološkim vplivom, da so našli čas in energijo za igranje na igriščih.

Obdobje obsedenosti z roza barvo

Skoraj vsako milenijsko dekle (in tudi kar nekaj fantov) je imelo vsaj kratko obdobje obsedenosti z roza barvo. Takrat je milenijec odel velik del svojega sveta z odtenki rožnate – od sobe do posteljnine, oblek, nohtov in igračk.

MP3

Preden so prišli na trg zmogljivi telefoni, ki so vključevali tudi predvajalnik glasbe, smo imeli MP3-je. Jih še imate v kakšni zaprašeni omari?

Se še spomnite MP3-jev in plošč?
Se še spomnite MP3-jev in plošč?

Neminljiva želja po potovanjih

Milenijci imajo neminljivo željo po potovanjih. Želijo spoznati vse in vsakogar. Ko se vrnejo s potovanja, že načrtujejo svoj naslednji odhod.

Poslušanje podcastov

Podcasti so milenijcem v takšen užitek kot gledanje serij. Poslušajo jih med delom, med tekom in pred spanjem.

재택근무

Milenijci so generacija, ki gradi kariero v obdobju eksponentnega tehnološkega napredka. Tako mnogi delajo od doma. To ima seveda tako slabe kot dobre plati.

Milenijci pogosto delajo od doma
Milenijci pogosto delajo od doma

Obisk kavarn

Milenijci, ki radi pijejo kavo (in skoraj vsi jo), imajo navado zahajati v eno in isto kavarno. V svojem mestu skrbno proučijo, katera kavarna jim nudi največ na področju kakovosti kave, udobja, prijetnosti prostora in ugodne cene, nato pa se tam udomačijo kot domače mačke.

Avokado, avokado, avokado

Milenijci so obsedeni z avokadom – avokado na toastu, v smutiju, v solati, na jajcih … Kdo bi jim lahko zameril?

Obsedenost z avokadom
Obsedenost z avokadom

Obdajo se z lončnicami

Milenijci se radi obdajo z lončnicami – še posebej tisti, ki živijo v mestih. Morda je to odraz pomanjkanja stika z naravo.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.