3도어, 스포츠백, 세단 버전에 이어, 아우디 A3 모델에는 이제 컨버터블 버전이 출시되었습니다. 이 버전은 패브릭 슬라이딩 루프의 전통을 충실히 따르고 있지만, 더 넓은 공간, 품격, 첨단 기술을 제공합니다. 이 모델 또는 변형 모델은 처음으로 콰트로 사륜구동 시스템도 탑재되었습니다. 가격은 30,900유로부터.
Pri Audiju so pri kabrio modelih in različicah že vrsto let zvesti platneni zasnovi pomične streha, saj naj bi bile te v primerjavi s trdno strešno zasnovo bolj prestižne. Tako je tudi pri novi generaciji A3 cabrio, pri snovanju katerega pa so tokrat za osnovo namesto kombilimuzinskega vzeli limuzinsko različico. Tako se je novi A3 cabrio v dolžino potegnil za konkretnih 18 centimetrov (sedaj meri 4,42 m), kljub dodatnim centimetrov, pa je v primerjavi s predhodnikom 50 kilogramov lažji.
더 읽어보기: 텐트로도 사용할 수 있는 아주 특별한 백팩을 갖춘 아우디 Q3
Hidravlično zložljivi sistem potrebuje za odprtje ali zaprtje strehe 18 sekund, operacijo pa zmore izvesti tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h. Ker se zloži v poseben predal ob prtljažniku, le minimalno vpliva na velikost prtljažnika, ki je v primerjavi s predhodnikom prav tako zrasel in sicer za 60 litrov.
Vsi pogonski agregati ustrezajo normativom Euro 6, pri najmočnejših motorjih na obeh polih pa si lahko prvič pri tem modelu omislite tudi štirikolesni pogon quattro. Na bencinski strani najdemo tri agregate moči od 92- do 132 kW, na dizelski pa dva agregata z 81- oziroma 110 kW največje moči. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, po želji kupca pa ga zamenja prestavna avtomatika S-tronic. Opremski paketi so tako kot pri ostalih A3 trije in sicer: attraction, ambition in ambiente, v primerjavi s predhodnikom pa je po novem daljši seznam doplačil, kjer prvič najdemo tudi sistem gretja v področju glave bolj znan kot “air scarf”.
Cene se na bencinski in na dizelski strani pričnejo pri 30.090, za quattro pogon pa morate imeti na računu najmanj 38.380 evrov.
Več informacij na: http://www.audi.si/modeli/a3/a3_cabriolet/