adidas bo z Beyoncé pripravil ekskluzivno lastno linijo oblačil in obutve za šport in prosti čas. Vsestransko Beyoncé z adidasom združuje zavezanost kreativnosti, kljubovanje stereotipom in prepričanje, da lahko šport spreminja življenja.
Novo in vznemirljivo zavezništvo adidas x Beyoncé zaznamuje jasen cilj: izpostaviti pomembnost žensk kot voditeljic ter jih opolnomočiti in navdihniti v njihovi vlogi.
S sklenitvijo tega sodelovanja se je Beyoncé uresničila življenjska vizija. adidas namreč zanjo predstavlja blagovno znamko, ki neutrudno premika meje kreativnosti, pri tem pa ruši stereotipe in si vseskozi prizadeva za družbeno enakost. Prav ustvarjalnost, stalna rast in družbena odgovornost pa so tiste vrednote, ki so tudi njej najpomembnejše, zato se še posebej veseli, da bo lahko ustvarjala prav pod okriljem adidasa, hkrati pa nadgradila svojo lastno blagovno znamko Ivy Park.
S sprejetjem v svojo družino je adidas Beyoncé predal močno sporočilo in ji kot eni prvih temnopoltih lastnic blagovne znamke Athleisure izkazal veliko spoštovanje. Skupaj si bosta tako z izzivanjem statusa quo prizadevala za spreminjanje sveta na bolje.
추가 정보:
adidas.com