Adria Mobil, evropski pojem avtodomov, počitniških hišk in prikolic, se lahko pohvali že s tretjim 1. mestom. Tokrat se je okitila z ''lento'' König Kunde Award, ki so ji jo v kategoriji najboljše počitniško vozilo podelili bralci nemške revije Reisenmobil International, prejela pa jo je v salonski Meki počitniških vozil, opreme za prosti čas ter potovanja, v Düsseldorfu, ki hkrati velja za največjega te vrste.
Danes, skoraj pol stoletja po tem, ko je Adrii na Švedskem prodala svojo prvo prikolico (1965), to novomeško podjetje velja za enega od paradnih konjev mobilnih počitniških domov v Evropi. To potrjuje ne samo številke (tržni delež v Evropi je 6,2%), pač pa tudi ”nagradni abonma”, saj je njena vitrina vse bolj polna 표창, med drugim tam najdemo tistega za najboljšo počitniško prikolico na Nizozemskem in v Veliki Britaniji (prikolica Altea– glej spodaj), ki se jima je letos kot rečeno pridružila nagrada König Kunde Award ~에 sejmu ~에 Düsseldorfu, ta pa je dobila tudi ”bratca in sestrico” in sicer 2위 v kategoriji prikolic in laskavi naziv podjetja z najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno.
더 읽어보기: 1,000,000유로에 달하는 Element Palazzo 캠핑카는 이웃 오스트리아에서 왔습니다.
Adrii Mobil pa na sejmu, ki poteka od 30. avgusta do 7. septembra, ne pleni pozornosti zgolj zaradi nagrad za preteklo delo, zvezda sejma je namreč tudi njen novi ”otrok”, prikolica Altea 4Four Signature, ki premika meje ne samo na področju inovativne tehnologije in bivalne arhitekture, ampak celotnega 캐러밴, saj daje kupcu možnost personalizacije njene (zunanje) podobe. Prek spleta bo ta lahko izbral barvo plastike (kar so na sejmu predstavili s pomočjo 3D mappinga ~에 prikolico Altea), vzorce in tekstilne kombinacije.
S tem konceptom se nekako napoveduje padec belega ”absolutizma” v kraljestvu mobilnih domov in približanje toplini, ki jo premore “stacionarni” dom.