Aston Martin의 역대 가장 빠른 양산형 컨버터블을 만나보세요. V12 Vantage S 로드스터라는 이름으로 불리며 565마력을 생산하는 6.0리터 V12 엔진으로 구동됩니다. 이는 최종 323km/h에 도달하고 정확히 4초 만에 100km/h까지 가속할 수 있는 수준입니다. 올 가을 이미 미용실과 도로에서 가격은 약 20만 달러 이상입니다.
Roadster različica pomeni zgoraj brez različico leta 2013 predstavljenega V12 vantage S coupeja, s katerim si deli v uvodu omenjeni motor in vozno mehaniko. Atmosferski motor poganja zadnji kolesni par, za prenos moči pa skrbi astonova sportshift III sedemstopenjska prestavna avtomatika z menjalnima naperkoma za volanom iz karbonskih vlaken. Ta je zamenjal predhodno šeststopenjsko prestavno avtomtiko, od katere je nova občutno hitrejša, obenem pa je model v primerjavi s prednjim 510 KM V12 vantage roadsterjem 20 kilogramov lažji.
Iz kupe različice je podedoval tudi vzmetenje s tremi stopnjami nastavitev (normal, sport in track), karbonske zavore in krmilni mehanizem znamke ZF.
Del “kure” so tudi oblikovni dodatki na karoseriji, katere del so poseben okvir odprtine za zajem zraka iz karbona s srebrno mrežo iz titana, še bolj poudarjen pokrov motorja, za še večjo unikatnost pa so na voljo tudi številne grafične polepitve karoserije.
더 읽어보기: Aston Martin DP-100 – 미래의 하이퍼카에 대한 영국식 비전
Notranjost je nadgrajena z novimi barvnimi kombinacijami usnja in alkantare, dodali pa so mu tudi posebna prednja sedeža iz karbonskih vlaken. Komur tudi to ne bo dovolj, pa bodo pri Aston Martinovi posebni diviziji imenovani “Q”, ponujali številne oblikovne dodatke tako za zunanjost kot tudi podobo notranjosti, s čimer bo lahko ta redek superšportnik dejansko postane “one of a kind”.