Na slovenske ceste je zapeljala druga generacije Audijevega modela A7 Sportback. Gre za dizajn kupeja, ki ima prostornost limuzine in se ponaša s prilagodljivostjo karavana. A7 Sportback je velik štirivratni kupe, njegovega prednika pa boste prepoznali v Audiju 100 Coupe S.
Po motorjih in tehnologiji sta si 아우디 A7 in A8 precej podobna, med njima pa le obstaja občutna razlika. Športni kupe je namenjen vozniku, se orientira okoli njega, medtem ko je elegantna limuzina namenjena tistim, ki raje prepustijo vožnjo 다른 사람에게, sami pa uživajo v udobju, medtem ko jih drugi vozi. Notranjost je v obeh primerih 최소한의, z velikimi, na dotiki občutljivimi zasloni. Tukaj se pri A7 izrazi orientiranost na 운전사, saj je proti njemu obrnjen zaslon na armaturni plošči, vodoravne linije pa so še 더 좁아지다.
Podoba novega Audija A7 Sportback je vsekakor presunljiva. Je avtomobil, ki spada v tako imenovani nišni razred in ga uvrščamo med razred C in D. Je ‘gran tursimo’ z novo oblikovno zasnovo in markantnimi žarometi. Zadnji se raztezajo skozi celotno širino avtomobila, prednji pa prav nič manj ne izstopajo. Tudi tukaj imamo možnost izbrati matrične LED-žaromete, ki jih prepoznamo po modro obarvanem laserju v žarometu. Ostre linije so tiste, ki poudarijo zunanjo podobo avtomobila, platišča v velikosti od 18 에게 21인치 pa le še potrdijo suvereno podobo.
Zunanje mere kupeja ostajajo praktično nespremenjene s to razliko, da so zaradi drugačne razporeditve v notranjosti pridobili 21 mm prostora. Prtljažni prostor nam daje od 535 에게 1.390 litrov prostornine in vanj boste lahko spravili tudi dva kompleta palic za golf. Na zadku najdemo še deflektor zraka, ki se samodejno dvigne pri hitrosti nad 120km/h. Zaradi estetskega vidika ga lahko s pritiskom na 단추 dvignemo tudi sami.
Na začetku prodaje sta pri Audiju A7 Sportback na voljo dva motorja. Bencinski 55 TFSI 콰트로 je 2,995-litrski 6-valjni V motor s 340마력. 그에 대한 감면이 있습니다 84.900 evrov. Dizelski 50 TDI quattro 6-valjni V motor ima 2,976 litra prostornine in 286 konjskih moči. Stal vas bo 81.550 evrov. Pozneje se bodo pridružili še drugi motorji, med njimi tudi blagi 그리고 플러그인 하이브리드. Še bolj kot to pa seveda pričakujemo strupeni različici S7 그리고 RS7. Med menjalniki sta na voljo že dobro poznana samodejna menjalnika, 7-stopenjski S tronic 그리고 8-stopenjski tiptronic. Med kolesnimi pogoni je na voljo klasičen 콰트로 pogon in nekoliko bolj tehničen quattro ultra pogon.
Še več o novem Audiju A7 Sportback pa na spodnji povezavi.
Galerija slik: Audi A7 Sportback
추가 정보:
audi.si