아우디는 2015년 9월 프랑크푸르트 모터쇼에서 콘셉트를 처음 선보인 이후 E-트론을 조금씩 선보이고 있다. 3년이 지난 지금도 최종 외관의 모습이 어떻게 될지는 잘 알 수 없지만, 내부는 어떤 모습일지 짐작할 수 있습니다.
Čeprav je v Audijevih 눈 E-트론 še vedno prototip, so svetu predstavili njegovo notranjost. Ta naj bi ostala enaka in naj se od tiste, ki bo na koncu v serijskem avtomobilu, ne bi razlikovala. Audi je pri notranjosti naredil še dodaten korak proti digitalno-virtualnemu svetu in se znebil stranskih ogledal. Namesto njih imamo zdaj na voljo virtualna ogledala, ki so nameščena v zgornjem kotu vrat. Kamera je postavljena na mesto, kjer so pred tem bila stranska ogledala.
7-palčna OLED-zaslona sta nameščena pod steklo in imata pred običajnimi stranskimi ogledali nekaj prednosti. Vozniku bo omogočeno približanje in oddaljevanje slike, na izbiro pa bodo tudi 삼 vnaprej nastavljeni programi, ki bodo pomagali pri parkiranju, obračanju in avtocestni vožnji. Seveda ni treba posebej poudarjati, da bodo imela virtualna ogledala že vgrajene sisteme za prepoznavanje in odpravljanje mrtvih kotov.
OLED-zaslona sta povečala skupno število zaslonov v notranjosti Audi E-Trona na 5, saj jima družbo dela še digitalni zaslon z merilniki za voznika, info-telematski sistem na osrednji konzoli in zaslon, občutljiv na dotik, ki je nameščen pod info-telematskega, s katerim upravljamo s klimatsko napravo. Za pogon Audija E-Tron skrbita 두 개의 전기 모터 s skupno močjo 355마력, če pa preklopimo na športni način vožnje, bomo imeli za kratek čas na voljo 402마력. Z baterijo z zmogljivostjo 95 kWh bomo lahko prevozili do 400킬로미터 dolgo razdaljo, s hitrim polnjenjem pa jo bomo lahko napolnili v zgolj 30 분. Audi še ni pokazal vseh adutov E-Trona, a kar nam je uspelo videti do zdaj, nas je vsekakor navdušilo.
Galerija slik: Audi E-Tron
추가 정보: audi.si