예외 없이 컨셉카는 항상 우리에게 가장 큰 인상을 남깁니다. 그러나 이것은 단지 개념일 뿐이며 우리는 더 광범위하거나 최소한 독점적인 사람들이 이용할 수 있는 자동차를 보는 것을 선호했습니다. 2018년 우리는 어떤 '기계'를 가장 기억에 남게 했는지 궁금하시죠?
To so avtomobilske novosti, ki so nas v 2018 najbolj navdušile.
1. Abarth
Mala žepna petarda 아바스 595 predstavlja najbolj nabrušeno različico Fiata 500. Novica o njegovi prenovi je razveselila marsikaterega navdušenca nad italijanskimi avtomobili. Še izboljšan 소리 in še boljša vozna dinamika bosta poskrbeli, da bomo na cesti videli več teh vznemirljivih malčkov.
2. Aston Martin
Navdušili so nas z naslednikom modela Vanquish, 애스턴마틴 DBS 슈퍼레제라. Športnik ima tako zapeljive linije, da se ob njih vsakemu navdušencu nad avtomobili pocedijo sline. 715 konjskih moči 그리고 340km/h, le kaj več bi si lahko sploh še želeli.
3. Audi
Za Audijem je bogato leto, saj so se lotili prenove lepega števila svoji modelov. Najbolj športni med njimi, 아우디 R8, je dobil še bolj ostre linije najmočnejša različica pa ima kar 612마력, zamislite pa si ga lahko tudi z odprto streho. 아우디TT je prav tako dobil ostrejše linije in je zdaj še bolj podoben svojemu večjemu in močnejšemu bratu. 아우디 Q8 je povsem nov SUV v ponudbi znamke Audi. Večino vitalnih delov si deli z Audijem Q7, gre pa sicer za avtomobil, razvit z mislijo na SUV-kupe obliko. Model 3분기 sledi novemu oblikovalskemu jeziku, ima bolj drzen videz in je v primerjavi s predhodnikom občutno spremenjen. Malček A1 je doživel svojo drugo generacijo, v primerjavi z ostalimi modeli, pa smo zaradi dizajna lahko gotovi, da pripada Audijevi družini. Limuzinski A6 je še bolj zrel, bolj varen in še bolj mamljiv. 아우디 e-트론 predstavlja novega igralca v svetu električnih avtomobilov in že komaj čakamo, da se usedemo za njegov volan.
4. Bentley
벤틀리 je eden izmed proizvajalcev najbolj luksuznih avtomobilov in letošnje leto se nam bo vtisnilo v spomin zaradi prihoda novega kabriolet, 벤틀리 컨티넨탈 GT 바꾸어 말할 수 있는. Jahta na kolesih je gosposka kot še nikoli, o prefinjenih materialih in luksuznih dodatkih pa niti ni potrebno izgubljati besed. Dobili smo tudi 벤틀리 벤테이가 ~와 함께 8-valjnim V motorjem in največjimi prednjimi zavorami med serijsko proizvedenimi osebnimi avtomobili.
5. BMW
Tako kot njihova glavna rivala, se je tudi družba BMW lotila temeljite prenove. Novi BMW X5 je bil težko pričakovan SUV, ki je navdušil v trenutku, ko se je do konca razgalil. Napredna tehnologija, drzen dizajn, večja zmogljivost in še bi lahko naštevali. Dobil je tudi brata, BMW X7, ki ga je zrinil z mesta največjega SUV-ja te bavarske znamke. X7 je še bolj luksuzen in občutno večji, v primerjavi z modelom X5.
Še večje navdušenje je požel model BMW 8, ki prihaja v 쿠페 그리고 Covertible različici. Od predstavljenega koncepta se skorajda ne razlikuje, kar je še posebno všeč BMW navdušencem, le odločiti se je treba, ali ga želite z ali brez strehe. Za bolj vsakdanje razmere smo veseli novice, da je med nas pripeljal novi BMW 3, ki je bil eden izmed najbolj pričakovanih avtomobilov letošnjega leta. Novi motorji, bolj prostorna notranjost in moderne tehnologije bodo poskrbeli, da bo model 3 še dalje eden izmed najbolj priljubljenih BMW-jev.
Težko pričakovan, predvsem zaradi dolge kampanje pred razkritjem, je bil roadster BMW Z4. Nosi prepoznavne BMW linije, zato je v primerjavi s predhodniki pravi lepotec. Ko smo že ravno pri številki 4, moramo omeniti še BMW X4, ki smo ga prav tako dočakali v letošnjem letu. Ima kupe zašiljen zadek, sicer pa predstavlja srednje velikega SUV-ja, ki se ponaša z vsemi BMW lastnostmi.
Družinam najbolj prijazni del predstavljata BMW 2 액티브 투어러 그리고 BMW 2 Gran Tourer. Višje sedenje in boljša izraba prostora so všeč predvsem družinam in pa aktivnim ljudem z različnimi hobiji in različno potrebo po prtljažnem prostoru.
6. Citroën
시트로엥 je predstavil novega Berlinga, za katerega bi lahko z lahkoto trdili, da gre kljub že poznani obliki za popolnoma nov avtomobil. Nova platforma, nova notranjost in nov dizajn sta ga naredili še bolj zanimivega, leta izkušenj pa so privedla do maksimalnega izkoristka vsakega kotička v avtomobilu.
시트로엥 C5 에어크로스 je nekaj povsem drugega, kar so bili modeli C5 prejšnjih generacij. Z novim modelom so vložili kar 20 patentov, tako da lahko trdimo, da gre za povsem nov avtomobil, udobje v njegovi notranjosti pa lahko primerjamo s sedenjem v udobnem domačem fotelju.
7. Ferrari
Znamka z znamenitim konjičkom je predstavila 페라리 488 피스타. Zverina ima 711 konjskih moči in je najhitrejši model iz serije 488. V primerjavi s Ferrari 488 GTB ima 더 적은 kilogramov 그리고 뭐 50 konjskih moči več. Vsekakor še ena poslastica iz italijanskega Maranella. Obstaja tudi v odprti oziroma spider različici.
8. Fiat
명령 je prenovil svoj model 500X, ki na prvi pogled morda ni veliko spremenjen, a se družinski mestni avtomobil ponaša z boljšo tehnologijo, predvsem na področju žarometov in povezljivosti. Zanesljivi motorji, prostornost in štirikolesni pogon so vse tisto, kar potrebujete za udobno urbano ali bolj aktivno življenje.
9. Ford
새 것 포드 포커스 je bila zagotovo novica, ki jo je marsikdo nestrpno pričakoval. Ford Focus je malenkostno zrasel, izgubil nekaj kilogramov in postal še bolj uvideven do okolja. Tudi tukaj najdemo prenovljene motorje, izboljšano tehnologijo in kopico asistenčnih sistemov. Na novo nas je razveselil tudi najbolj priljubljeni pick-up v Sloveniji 포드 레인저. Prišel bo tudi v močnejši 랩터 različici, kar bo še posebno navdušilo tiste, ki si želijo še bolj ‘zlobnega’ Forda Ranger.
10. Hyundai
~에 Hyundaiju niso počivali in so kar temeljito posodabljali svojo paleto avtomobilov. I30 je že en izmed modelov, ki predstavlja bistvo Hyundai ponudbe. Model ki neposredno konkurira tekmecem v oddelku avtomobilov s prisekanim zadkom. Tudi tukaj srečamo nove motorje in veliko posodobitev. Prav tako so prenovili manjšega, 현대 i20, ki ima bolj drzno podobo, na voljo pa je v kar treh različno oblikovnih izvedbah.
Paradni konj med SUV-ji Santa Fe, ima bolj drzen dizajn in opazno kakovostnejšo notranjost, z boljšimi materiali. Je za 7 centimetrov daljši, s tem pa so pridobil prostor za tretjo vrsto sedežev. Predstavila se je še druga generacija Hyundai Veloster, s svojo zanimivo postavitev vrat. Dizajn sovpada z ostalimi prenovami v družini, poleg tega pa ima izboljšano podvozje in novo ponudbo motorjev.
11. Jaguar
Jaguar je predstavil tehnološko najnaprednejšega 재규어 vseh časov 재규어 I-PACE. Gre seveda za popolnoma električen avtomobil s skoraj 400 kilometrskim dosegom. Omogoča hitro polnjenje in dovolj moči, da lahko kljub SUV obliki omogoča mnogo zabave.
12. Jeep
지프 nas je razveselil še z enim pick-upom. 지프 글래디에이터 bo osvežil in dopolnil ponudbo tako imenovanih poltovornjakov. Material, kot je aluminij, omogoča nizko težo, s tem pa večjo vlečno in nosilno moč Gladiatorja. Prilagodljiva kabina in odprtine omogočajo več načinov prevoza tovora, terenske zmogljivosti pa tudi niso zanemarljive.
13. Kia
기아 씨드 je po novem izgubila apostrof v imenu, ponaša pa se z večjo praktičnostjo in zapeljivejšim videzom. Tudi v tem primeru je motorna paleta prenovljena in izboljšana, asistenčni sistemi in pomočniki pa so prav tako posodobljeni.
14. Land Rover
Naj naj novica pri 랜드로버 je zagotovo prihod SUV-ja 레인지로버 이보크. Skorajda bi lahko rekli, da gre za pomanjšano različico izredno všečnega Range Rover Velar. Manjši Evoque s stilom nikakor ne zaostaja za svojim večjim bratom, prav tako pa ne v 품질, 편안 그리고 luksuzu. Napredna tehnologija samo še doda k privlačnosti najnovejšega izmed ponudbe avtomobilov Range Rover.
15. Lexus
렉서스 nas je razveselil s predstavitvijo hibridnega 렉서스 UX. Ima pogumen dizajn, novo platformo in seveda hibridni pogon. Zunanjost je še bolj drzna, v njem pa se med seboj prepletata moderna tehnologija in zvestoba japonski tradiciji. Všeč bo urbanim nomadom in tistim, ki so jim pri srcu tako imenovani križanci.
16. Mazda
마쯔다3 je bila zagotovo tista, ki je požela obilico zanimanja. Nova kompaktna Mazda3 je še bolj zapeljiva, obenem pa bo ena izmed prvih, ki bo s seboj pripeljala novo Mazdino tehnologijo motorjev Skyactive-X. Na voljo bo v 리무진 različici in različici s prisekanim zadkom. Ne moremo mimo opazke, da se Mazda vztrajno spogleduje s premijskim segmentom, tako po uporabi materialov kot kakovostjo njene izdelave.
17. McLaren
맥라렌 모델과 함께입니다 720S Spider napravil malo revolucijo v povezavi s tehnologijo in sistemom odpiranja strehe. Je hitrejša kot pri rivalih, lažja in predvsem omogoča več tišine v kabini, ko je le ta zaprta. Če k temu dodamo še 720마력 nam je lahko že jasno, da imamo opravka s pravo raketo, tudi če ima odprto streho. Med drugim so predstavili še McLaren 600LT, kjer oznaka LT označuje podaljšano različico, ki pa ima kljub vsemu manjšo težo in kopico aerodinamičnih 부속품. Najbolj dih jemajoč v tem letu pa je bil zagotovo 맥라렌 스피드테일 무엇으로 1.035 konjskimi močmi, izredno napredno aerodinamiko in ceno skoraj 둘 milijona 유로.
18. Mercedes-Benz
브랜드에서 메르세데스-벤츠 so še najbolj zavihali rokave in predstavili kopico novosti. Navdušil je novi SUV 메르세데스-벤츠 GLE, ki je še večji in še bolj učinkovit, na področju tehnologije pa ne zaostaja za limuzinskimi modeli. Družine so se razveselile novega razreda 비, ki ima pravilnejše proporce in je poleg uporabnosti postal še bolj privlačen.
Tudi pri Mercedesu ne moremo mimo popolnoma električnega predstavnika 메르세데스-벤츠 EQC. Je prvi izmed serijskih električnih avtomobilov pri tej znamki in ima dovolj energije za 320km 주행. Pravo zavist je povzročil Mercedes-AMG GT4, ki je z dodatnim parom vrat postal bolj uporaben in obenem obdržal vso svojo športnost. Med limuzinskimi modeli velja omeniti razred 씨, ki je sicer doživel subtilne spremembe, tiste bolj opazne pa na področju tehnologije in pogonskih sklopov.
V začetku leta nas je prijetno presenetil prihod najmanjšega izmed Mercedes-Benzov z oznako ㅏ. Prvi je predstavil novi info-telematski sistem MBUX, s svojim dizajnom pa poskrbel, da se za njim obračajo glave. Dobili smo tudi novega pravega terenca, razred 씨. Le ta kljub prenovi še vedno ostaja ikona in ponuja nekaj povsem unikatnega v svetu avtomobilizma. Kombinacija luksuza in terenskih zmogljivosti je osupljiva in praktično neprimerljiva s terenci drugih avtomobilskih znamk.
19. MINI
Povsem nov 미니 se je predstavil v pričetku leta, z novim logotipom, osveženo podobo in všečnimi zadnjimi lučmi v podobi zastave 유니온 잭. Na voljo je v različici s trdo streho in v tisti s premično streho, oba pa sledita MINI tradiciji in zagovarjata užitek v vožnji in čustveno privlačnost.
20. Nissan
닛산 쥬크 je priljubljen mestni križanec, glede njegova dizajna pa je mogoče slišati zelo različna mnenja. Doživel je prenovo, da bo lahko osvežen navduševal dalje. BOSE ozvočenje in pestra izbira barv so pisana na kožo mestnemu križancu.
21. Opel
Oplovo leto je bilo v znamenju konceptov oznake GSi in pa Opel Combo Life, ki je uvedel precej novosti v segment družinskih enoprostornih avtomobilov. Za Opel Combo pravijo, da je pravi družinski 친구, na voljo pa je s 5 또는 7 sedeži. Je nekoliko zrasel in ponuja še več prtljažnega prostora. Na voljo imamo prenovljene motorje in kopico asistenčnih in varnostnih sistemov. Tudi v tem primeru so inženirji in oblikovalci dali vse od sebe, da so z odlagalnimi površinami in predali izkoristili sleherni kotiček v avtomobilu.
22. Peugeot
푸조 je v letošnjem letu pokazal novo generacijo 푸조 508, v limuzinski in karavanski obliki. Drzen dizajn je dobil ostre linije, v nasprotju z ostalimi pa se je 508 nekoliko pomanjšal, a se je prtljažni prostor vseeno povečal. Kot je že v navadi, tudi tokrat Peugeot 508 predstavlja vrh Peugeot ponudbe in ponuja vso pametno tehnologijo, ki jo lahko srečamo pri tej znamki. Med drugim bo 푸조 리프터 všeč družinam z večjo potrebo po prostoru. Je poln odlagalnih površin in predalov, ponuja pestro izbiro motorjev in ne podlega vplivu mestnih križancev.
23. Porsche
포르쉐 je znamka, ki je med športniki predstavila največ v letošnjem letu. 포르쉐 마칸 je najbolje prodajani Porsche in je bil deležen prenove, ki ni velikopotezna, a ga je naredila bolj zapeljivega. ‘Limuzinska’ Porsche Panamera je dobila različico GTS, ki doda še nekaj popra, tej že tako ali tako športni limuzini.
Razveselil nas je strupeni GT3RS, 이는 520마력 in mnogo zabave na pisti. V njem ne boste našli udobja kot v katerem drugem Porscheju, boste pa deležni znatne količine adrenalina. Kot najpomembnejši Porsche v tem letu pa je seveda novi 911, ki predstavlja že osmo generacijo te avtomobilske legende. Poznana silhueta ima nov dizajn, ki da vedeti, da gledamo najnovejšo generacijo 911. Na voljo je s posebnim Porsche Wet voznim programom, zaradi katerega bo vožnja na spolzki podlagi še bolj varna.
24. Rimac
운 je nam najbližje podjetje, ki proizvaja superšportne oziroma hiperavtomobile. 리막 C_Two in njegove številke so neverjetne, saj je v igri kar 1914 konjskih moči, z maksimalno hitrostjo 412 km/h 그리고 도달하다 650킬로미터. Za vse to potrebujemo 4 menjalnike 그리고 7 hladilnikov. Rimac C_Two je avtomobil iz 미래의 in sprašujemo se lahko, kaj vse nam pri Rimacu še lahko pripravijo.
25. Rivian
리비안 je bil predstavljen nedolgo nazaj in sicer v obliki SUV-ja in pick-upa. Modela R1S 그리고 R1T imata izredno zmogljivo baterijo, vrhunske pospeške in zavidljive terenske sposobnosti. Ponujata dovolj energije za do 640킬로미터 dolgo pot in to v udobju futurističnega dizajna.
26. Rolls-Royce
롤스로이스 컬리넌 je bil najbolj pričakovani luksuzni SUV. Medtem ko je mnoge prepričal, je tudi nekaj takih, ki jih njegova podoba ni navdušila. To mnenje je seveda pri vsakemu posamezniku subjektivno, prepričani pa smo, da se mnenje spremeni, ko se spoznamo z nivojem 품질 v notranjosti. Cullinan je 도로 유람선, za katero je bolje imeti šoferja in se prepustiti udobju med vožnjo.
27. Seat
Seat Tarraco je največji izmed španskih SUV-jev. V skladju s koncernom ponuja znane motorje in asistenčne sisteme, prepričal pa bo z dizajnom, v katerem je moč začutiti pridih španske 에너지. Osem zunanjih barv bo dovolj, da si vsak izbere takega, ki mu najbolj ustreza.
28. Škoda
안타까운 스칼라 je vse presenetila s svojo podobo, marsikdo pa se sprašuje, koliko bo premešala štrene v segmentu avtomobilov s prisekanim zadkom. Oblikovno se občutno 다르다 od predhodnega Rapida, Škodi pa s tem daje nov 시작 그리고 자신감 v boju s tekmeci. Nov Škodin dizajn ima večjo prostornost, najnovejše motorje in po želji omogoča stalno ‘online’ prisotnost.
29. Toyota
토요타 je predstavila novo Corollo in sicer že kar 12. generacijo. Tudi ta je zrasla, večji proporci pa poskrbijo za več prtljažnega prostora in več prostora za potnike. Pri Toyoti seveda ne gre brez hibridnega 운전하다 in tako bo tudi v Corroli svoje mesto našel hibridni pogon.
30. Volkswagen
Letošnje leto je tudi pri 폭스바겐에게 bolj v znamenju SUV-jev. Dobili smo namreč največjega med njimi Touarega, ki je z odsotnostjo Phateona postal tudi zastavonoša znamke Volkswagen. Kakovostni materiali, večje dimenzije in napredne tehnologije so Touarega dvignile še za stopničko višje med SUV-ji. 폭스바겐 T-크로스 predstavlja Touaregovo nasprotje, saj je najmanjši izmed SUV-jev, oziroma križancev pri Volkswagnu. Če sklepamo po drugih, primerljivo velikih križancih, se bo tudi T-Cross izredno dobro prodajal.
31. Volvo
볼보 nadaljuje z ofenzivo prenove vseh svojih modelov. Počasi na trg prihajajo nove različice in generacije že znanih modelov, seveda s svežo podobo in ‘up to date’ tehnologijo. 볼보 V60 그것은 권위 있는 대상, ki se je še vedno obdržal, kljub veliki prevladi SUV modelov in križancev. Klasična ‘oglata’ oblika je dobila mehkejše robove, njegovo bistvo pa ostaja isto. Ponuja namreč veliko prostora in pri tem prav nič ne skopari z varnostjo. Limuzinski Volvo S60 je prava paša za oči in nestrpno že pričakujemo, da ga uzremo še v živo. Je manj zadržan in bolj živahen kot njegov predhodnik, ponuja zmogljive motorje, 보안 pa je še vedno na 첫번째 mestu.