Bentley Continental GT는 얼마 전에 W 12기통 엔진을 탑재한 버전으로 출시되었지만 이제는 좀 더 '느린' V 8기통이 더 '운동적인' 시대가 되었습니다. 새로운 엔진은 더 가볍고 훨씬 더 경제적입니다. 쿠페와 컨버터블은 참신함을 갖추고 있습니다.
Tretja generacija 벤틀리 컨티넨탈 GT je naposled le na voljo z učinkovitejšim in za mnoge atraktivnejšim motorjem. Novi 4.0리터 V 8기통 motor je tako dodelan, da ima skoraj enake zmogljivosti 좋다 W 12-valjnik, a je za razliko občutno ekonomičnejši. Zaradi sistema izklopa valjev se pri umirjeni vožnji lahko vozimo zgolj z uporabo štirih, namesto 여덟 valjev, celotna operacija izklopa ali vklopa pa traja zgolj 20 milisekund. S pomočjo omenjene tehnologije lahko s polno posodo goriva prevozimo preko 800 kilometrov. Za običajnega ‘dizla’ to ne predstavlja nikakršne težave, za avtomobil s ‘težjim karakterjem’, 550마력 (404 kW) 그리고 770뉴턴미터 navora, pa to zagotovo ni mačji kašelj. Prednost manjšega motorja je vsekakor v tem, da bomo 더 길게 časa uživali v vožnji in ga 더 적은 zapravljali na bencinskih servisih.
Prednost V 8-valjnika je tudi v njegovem ‘napevu’, ki je bolj globok kot pri W 12-valjnem motorju. Da se vozimo z V8 Continentalom, nam dajo vedeti oznake na blatnikih in zaključki izpušnih cevi. 8-valjnik ima dve dvojni, medtem ko ima 12-valjnik dva ovalna zaključka. Za pospeševanje od 0 에게 100km/h potrebuje 8-valjni Continental 4,0-sekunde, 최종 속도는 다음과 같습니다. 318 km/h. Zaradi večje učinkovitost bo pogon večinoma časa speljan na 뒷바퀴 쌍, v kolikor pa bomo potrebovali štirikolesni pogon, bo za to poskrbela napredna elektronika. To je še eden izmed razlogov, zakaj je Continental z novim motorjem še učinkovitejši. Bentley Continental GT V8, v kupe in kabriolet različici, bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
Galerija: Bentley Continental GT V8
추가 정보:
bentleymotors.com