이번에는 귀여운 1956년형 BMW Isetta 300을 소개합니다. 이 자동차는 '거품' 창문이 달린 계란 모양의 귀엽고 작은 도시형 자동차입니다. 이세타는 처음으로 도로에 나섰을 때 즉시 히트를 쳤고, 그 모양보다 차에 탑승하는 독특한 방식으로 유명합니다.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto ~을 통해 prednji del, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek 이름으로 마이크로리노. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z 하나 valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski 변속 장치.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100km 주행 porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
추가 정보:
bringatrailer.com