fbpx

BMW X1 20d xDrive – Suveren na urejenih cestah, kakor tudi izven njih

BMW-jevega najmanjšega križanca večina že dobro pozna. Manj znano pa je dejstvo, da je v štirih letih, kolikor je na trgu, doživel serijo manjših lepotnih tretmajev, s katerimi so spridoma odpravili začetne pomanjkljivosti. Ko gre za različico s 135 kilovatnim 2,0-litrskim dizlom v nosu in xDrive pogonom, pa je X1 zelo suveren tako na urejenih cestiščih kot izven.

BMW-jevega najmanjšega križanca ali bolje rečeno suva že večina dobro pozna. Manj znano pa je dejstvo, da je ta model v štirih letih tržne poti prešel skozi serijo manjših lepotnih tretmajev, s katerimi so Bavarci pridno odpravljali začetne pomanjkljivosti tega modela. Ko gre za različico 20d ~와 함께 135 kilovatnim 2,0-litrskim dizlom v nosu in xDrive pogonom pa je X1 zelo suveren tako na urejenih cestiščih kot izven.

Tudi zunanjosti se leta že malenkost poznajo, predvsem pri značilnih LED obročkih, ki so še vedno okrogli in ne svetijo z belo svetlobo.
Tudi zunanjosti se leta že malenkost poznajo, predvsem pri značilnih LED obročkih, ki so še vedno okrogli in ne svetijo z belo svetlobo.

Tako lahko rečemo, da je v tem času X1 dobil podobo, materiale in kakovost, ki bi jo moral imeti že prvenec, saj s temi popravki veliko bolje upravičuje premium poslanstvo. To se sedaj veliko bolj odraža ob vstopu v potniško kabino, kjer potnike pozdravijo na oko in otip veliko lepši materiali in čeprav sredinska konzola ne pomeni zadnjega krika avtomobilske mode in tudi ne BMWjevega notranjega dizajna, pa je armaturna plošča še vedno dokaj sveža in dovolj moderna. Le iz kakšne serije3 ali dvojke active tourer ne smete presesti v X1 in vse bo ok, v drugem primeru pa boste imeli kaj pripomniti.

더 읽어보기: City test: Mercedes-Benz GLA – urbana avantura

Se pa X1 vsekakor v ospredje v C segmentu suvov prebije kar se tiče zvočne zatesnjenosti in splošnega vtisa glede 품질, ki ga za seboj pusti potniška kabina. V tem pogledu je X1 vsekakor kos nalogi. Glede prostora ves čas ponuja dovolj razkošja štirim odraslim osebam, medtem ko je bolje da je peta, ali če tako rečemo tretji v drugi sedežni vrsti največ srednje rasti. Glede prostora za kolena tam sedečih seveda pretiranega razkošja ne gre pričakovati, je pa prostora več kot v enici in še vstopanje v vozilo in sedenja sta višja in s tem enostavnejša, preglednost pa občutno boljša.

Notranjost je značilna za to Bavarsko znamko, materiali so z leti pridobila, pomanjkljivosti pa kopnele. Je pa res, da premore pred kratkim predstavljena serija2 active tourer še veliko modernejšo notranjost, kar zna pri marsikomu tudi nagniti tehtnico vprid slednji.
Notranjost je značilna za to Bavarsko znamko, materiali so z leti pridobila, pomanjkljivosti pa kopnele. Je pa res, da premore pred kratkim predstavljena serija2 active tourer še veliko modernejšo notranjost, kar zna pri marsikomu tudi nagniti tehtnico vprid slednji.

S stališča opreme je to še vedno značilen BMW, kar pomeni, da v osnovi dobite vse najnujnejše, vse ostalo pa je potrebno najti na neskončno dolgem seznamu doplačil, ampak v primeru testnika pozdravljamo, da ta ni prekipeval od opreme, so pa vseeno mednjo spadali M športni volan in recimo odlična osemstopenjska prestavna 오토메이션, ki jo toplo priporočamo. Sedeži so tako bili odeti (zgolj) v tkanino, a so ponujali nadpovprečno količino bočnega oprijema, hvalimo pa tudi nastavljivo dolžino sedalnega dela in dejstvo, da je ročna zavora ostala klasična potezna in ne elektronska.

Glede vozne mehanike je BMW prav tako tipičen premium izdelek, saj sta podvozje in vzmetenje izredno zmogljiva in delujeta kot da bi prenesla še veliko več moči, pa udobje potnikov ne bi pretirano trpelo. Vzmetenje je tako kot podvozje sicer bolj kot na udobnostni na športni strani, ampak kupci to tudi pričakujejo (da ne rečemo zahtevajo) in posledično se X1 enako dobro tudi pelje in kot riba v vodi počuti med gorskimi serpentinami in odseki cest s številnimi zaprtimi ovinki. X1 ne deluje in se ne obnaša kot klasični suv, zaradi kakovostnega krmilnega mehanizma pa voznik vedno ve kam usmerja kolesa in s filigransko natančnim volanom tudi natančno ve kam bo avto posledično tudi šel .

Zadnji del in nos vozila lepo dopolnjujejo dodatki v sivi barvi, ki tudi nakazujejo terensko poslanstvo, zna pa izven urejenih cestišč vozniku nagajati dokaj velik "trebuh", zaradi le 19-centimetrskega odmika od tal.
Zadnji del in nos vozila lepo dopolnjujejo dodatki v sivi barvi, ki tudi nakazujejo terensko poslanstvo, zna pa izven urejenih cestišč vozniku nagajati dokaj velik “trebuh”, zaradi le 19-centimetrskega odmika od tal.

Ko v enačbo vključiš še 2,0-litrski dizelski motor 20d različice, ki razvije spoštljivih 135 kW in 380 Nm navora ter osemstopenjsko prestavno avtomatiko ter zmogljivi xDrive štirikolesni pogon pa je slika skoraj popolna. Dodatna teža sicer nekoliko zmanjša najvišjo hitrost, ki z 205km/h ni nič posebnega, je pa zato lep dosežek osem sekundni pospešek do stotice. Se pa ta dinamični koktejl izkaže tudi za dokaj potratnega, saj poraba tudi v načinu eco pro in z zavestnim varčevanjem le redkokdaj pade pod mejo sedmih litrov, na testu pa smo z veliko mero skrbnosti porabili 7,3-litra goriva. Če se le malo spozabite pa bo poraba presegle 7,5 litrov in se ustalila proti osmim, višje kot to pa boste prav tako težje zašli.

Kjer se X1 tudi pozna, da je na trgu že kar nekaj časa je tudi pri velikosti osrednjega zaslona in tudi dejstvu, da ima tovarniška navigacija kar nekaj "slepih peg" kar se tiče novo zgrajenih cestnih povezav.
Kjer se X1 tudi pozna, da je na trgu že kar nekaj časa je tudi pri velikosti osrednjega zaslona in tudi dejstvu, da ima tovarniška navigacija kar nekaj “slepih peg” kar se tiče novo zgrajenih cestnih povezav.

Pogled na cenik pokaže, da je tako pogonsko opremljeni X1 ni poceni igrača in da 가격 vključno z avtomatiko preseže mejo 40 tisočakov (40.514 evrov stane), kar pa ni malo. Skupaj z opremskimi dodatki v obliki biksenonskih luči, tovarniške navigacije, športnih sedežev in M športnega volana ter parkirnih pomagal pa se je cena zelo približala tudi meji 50-ih tisočakov (48.931 evrov). Veliko grajo pri tem pa si zasluži dejstvo, da kljub visoki osnovni ceni v serijski opremi še vedno ni tempomata, za katerega je treba doplačati 302 evra.

Na vprašanje ali je X1 najboljši v segmentu kjer poleg njega najdemo še audi Q3, mercedesa GLA in recimo range rover evoqua je zelo težko odgovoriti, saj imajo tudi ti svoje posebnosti in pomanjkljivosti, ampak drži pa vseeno da se boste z X1 peljali kakor pritiče modelom te znamke, toliko pa boste zanj tudi plačali. Je pa res, da je X1 pred kratkim dobil konkurenco tudi v lastni hiši z nekoliko oblj enoprostorsko naravnano serijo2 active tourer, ki je še veliko bolj uporabna in tudi cenejša, čeprav za zdaj nima primerljivega motorja in je brez možnosti xDrive pogona. Je pa 110 kilovatna različica 218d s prednjim pogonom od preizkušene X1 20d xDrive cenejša za konkretnih šest tisočakov in obenem ponuja še veliko bolj moderno zunanjo in predvsem notranjo podobo. To pa tudi nekaj šteje.

추가 정보

모델에 대한 추가 정보: www.bmw.si/model X1

Cena preizkušanega modela (BMW X1 20d xDrive aut): 40.514 evrov (osnovni), 48.931(testni)

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.