혁신적이고 엔터테인먼트적인 전자제품 박람회인 CES 2018은 얼핏 보면 자동차와 공통점이 거의 없습니다. 그러나 자동차에서 볼 수 있는 최신 기술과 전자 장치를 자세히 살펴보면 자동차와 전자 기본 장치가 점점 더 연결되고 있습니다. 따라서 점점 더 많은 자동차 제조업체가 그러한 박람회에서 최신 성과를 정확하게 선보이는 것은 놀라운 일이 아닙니다. 그 중에는 최신 컨셉의 Byton도 있습니다.
Byton 그것은 kitajski proizvajalec luksuznih električnih avtomobilov, ki se je s konceptom, ki bo na ceste zapeljal proti koncu leta 2019, predstavil javnosti. Glede na to, da imajo eno izmed pisarn v Silicijevi dolini in da je podjetje ustanovil Carsten Breitfeld, nekdanji vodja programa BMW i, ni nobenega dvoma, da gre za resno in prav nič pregovorno ‘kitajsko’ podjetje. Byton je namreč prvi SIV 각기 pametni intuitivni avtomobil na svetu, ki se bo določenih stvari učil sproti in tako poskrbel za daljšo življenjsko dobo avtomobila, vam pa prihranil čas z iskanjem učinkovitih alternativnih poti do vašega cilja.
Byton Concept je tako imenovani 크로스오버 ~와 함께 vpadljivim zunanjim dizajnom, ki ima nekaj skupnih oblikovnih lastnosti z Nissanom in Land Roverjem, preseneti pa s svojimi pametnimi svetlobnimi telesi, ki lastnika pozdravijo ob prihodu in ga obvestijo o stanju napolnjenosti baterije. Največja sprememba v primerjavi z drugimi avtomobili na trgu je zagotovo v 내부 Bytona. Na mestu, kjer smo bili do zdaj vajeni videti zabavno-informacijski zaslon in osrednjo konzolo s kazalniki, imamo zdaj en sam ogromen zaslon, 어느 prekriva skoraj celotno dolžino armaturne plošče. Dolg je kar 1,25 metra 그리고 키가 크다 25센티미터. Volanski obroč ima za informiranje voznika nameščen 8-palčni tablični računalnik z zaslonom na dotik. Kot svetovno novost lahko omenimo prednja sedeža, ki se lahko v 12-stopinjskem kotu obrneta proti notranjosti avtomobila. Na voljo imamo funkcijo za prepoznavanje voznikovega obraza, v Bytonu pa bo vaša najboljša sopotnica postala Amazonova Alexa, za katero trdijo, da bo še pametnejša.
Byton Concept ima dve obliki pogona. 지 전기 모터, ki je nameščen v zadnji del avtomobila, boste lahko prevozili do 400 kilometrov, pri čemer boste imeli na razpolago 272 konjskih moči in baterijo z zmogljivostjo 71kWh. Močnejša različica z dvema elektromotorjema 가질 것이다 476 konjskih moči in baterijo z zmogljivostjo 95 kWh, ki bo omogočala do 520 kilometrov vožnje. V zgolj 20 분 se bo baterija napolnila za nadaljnjih 240킬로미터. V 30 minutah pa bo polnih kar 80 % baterije.
Byton bo tako eden izmed najnaprednejših avtomobilov na trgu v letu 2019. Obljubljajo, da bo serijski avtomobil v 85 % enak konceptu. Bo tudi cenovno dosegljiv, saj njegovo ceno na ameriškem trgu ocenjujejo na 45,000달러. Byton bo imel visoko stopnjo avtonomne tehnologije, visoko raven povezljivosti, z aplikacijami “health” pa bo bdel tudi nad zdravjem in počutjem potnikov.
더 읽어보기: NIO ES8: VISOKOZMOGLJIVI ELEKTRIČNI 7-SEDEŽNI SUV
Galerija slik: Concept Byton
추가 정보:
byton.com