8년 만에 노즈에 삼지창이 달린 가장 작은 모델이 리노베이션을 받았는데, 이는 외부 이미지와 더불어 객실 내 소음 감소에 중점을 두고 주행 편의성과 주행 특성을 향상시켰습니다. 도시 어린이 시트로엥 C1은 오늘날 매우 바람직한 개인화 가능성으로 인해 눈에 띕니다. 가격은 세일이 끝나는 달 말에 알려집니다.
Tako je po novem Citroën C1 na voljo v dveh karoserijskih različicah: limuzinski (naj vas ime ne zavede) 그리고 različici airscape, kjer gre za enako izvedenko s pomično platneno streho. V dolžino 측정하다 지금 3,46 metra in ponuja štiri (kot sami pravijo) prave sedeže, rajdni krog pa so uspeli zmanjšati na 9,6 metra.
트렁크 po novem sprejme najmanj 196 litrov prtljage, sedežna klop se podira po polovici, v primeru česar se prtljažni prostor več kot početveri. Na voljo je osem barv karoserije, dve bicolor različici (kasneje še več) ter tri barve pomične strehe. Slednja meri 800×760 mm in je električno pomično, manevriranje z njo pa je možno tudi med vožnjo ne glede na hitrost.
Notranjost je v primerjavi z modelom v odhodu veliko bolj živahna, osrednji del sredinske konzole in zračnikov pa je lahko odet v rdeče ali bele sijoče tone. Potniki bodo zagotovo občutili izboljšano prednjo in zadnjo premo, vsaj tisti, ki so se pred tem vozili s predhodnikom. Izboljšav je bila deležna tudi zvočna izolacija, tako da je vožnja sedaj mnogo udobnejša.
Bolj barvita in naprednejša notranjost
Na armaturni plošči se, poleg okroglega merilnika večjega premera pred voznikom, pogled največkrat ustavi na sedem palčnem osrednjem zaslonu občutljivem na dotik, ki ima po besedah Citroënovih strokovnjakov zelo enostaven uporabniški vmesnik. Poleg enostavne uporabe pa ga odlikuje tudi vgrajena navigacija 그리고 funkcija “mirror screen”, kjer se ob povezavi s pametnim mobilnikom določene funkcije kot sta imenik in številne aplikacije preslikata na osrednji zaslon. Na le tem lahko tako potniki poleg podatkov audio naprave prebirajo tudi SMS ali email sporočila z mobilnika, na ekranu pa se izpisujejo tudi podatki vzvratne kamere.
더 읽어보기: Citroën C4 cactus: Ko filozofija znamke zopet postane zabavna
Med opremo pa najdemo tudi tipko za zagon vozila in speljevalno asistenco, ki je serijska pri vseh različicah.
Dva motorja in menjalnika ter S&S
Na področju motorizacije je bil velik poudarek na ekonomičnosti vozila, zaradi česar znaša teža vozila pripravljenega na vožnjo vsega 840 kilogramov, prav vsi motorji v ponudbi pa se ponašajo z emisijami CO2 pod 100 grami na km. Osnovni motor je 1,0-litrski trivaljnik, 발전하는 50kW in sliši na ime VTi68. Na voljo je v različici z ročnim in robotiziranim menjalnikom ter z ali brez sistema start&stop. Slednja se ponaša s porabo 3,8 litrov in zgolj 88 grami emisij CO2 na km. Manj izbire pa je pri zmogljivejšem od obeh motorjev in sicer različici puretech 82, kjer gre za 1,2-litrskega trivaljnik z 60 kW največje moči, ki v povprečju porabi 4,3 litra goriva in v ozračje izpusti 99 gramov emisij CO2.
Na izbiro so tudi trije paketi opreme: live, feel in airscape feel, že osnovni pa nudi audio napravo, LED dnevne luči in ESC, ne pa tudi klime, ki pride v opremo pri drugem paketu opreme. 물가 kot rečeno še niso znane, se bodo pa pričele pri okoli 8.500 evrih. Bodo pa dokončno znane konec meseca, ko tudi uradno steče prodaja tega navihanega mestnega okretneža.