선인장이 가뭄과 더위 속에서 살 수 없듯이, 시트로엥 선인장 M 연구도 자동차가 방수 처리되어 생수 속에서 살 수 없습니다. 이 프랑스 브랜드의 가장 귀엽고 심플한 자동차 중 하나로 꼽히는 전설적인 Méhari 모델의 자유로운 정신을 물씬 풍기는 생동감 넘치는 컨셉으로, C4 Cactus 모델과 상하이 박람회에서 발표된 또 다른 Aircross 연구에서 성장했습니다. 4월 모터쇼.
시트로엥 je iz posnemovalca zopet postal narekovalec, ki si upa. In študija Citroën Cactus M, ki je še nekoliko bolj igriva različica serijskega modela C4 Cactus, je nov dokaz za to. Gre za nekakšnega daljnega naslednika modela Méhari (M v imenu nakazuje prav to sorodstveno vez), vozila, ki se je iz proizvodnje umaknil leta 1986, 22 let po svojem nastanku in od katerega prevzema štafeto vozila za na plažo. Da pa ne gre zgolj za simbolično povezavo, priča karakteristika avtomobila. Ena takih je vetrobransko steklo s 60-stopinjskim naklonom (od tu čokati videz) in enojni brisalec.
Notranjost je vodoodporna in polna zamaškov (beri zatičev), ki so jih inženirji vgradili, da ima voda na dnu kje odtekati, 좌석 pa so izdelani iz enakega materiala kot nepremočljive obleke (네오프렌, ker je mehek in vodotesen). Sprednja vrata so plastična, zadnjih pa se je Cactus M kar znebil. Namesto njih je tu opora za stopalo, ki omogoča lažji dostop čez bok avtomobila na zadnjo klop. Skrile so se tudi kljuke, medtem ko se mehka streha, ki jo lahko namestimo samo ročno, skriva za zadnjimi vrati. Ampak zakaj bi jo, ko pa nam lahko streho na glavo delajo kar surfi oziroma supi, ki jih pritrdimo na strešni lok (glej video). Kljub temu boste s to inovativno platneno streho, ki se napihne, bolj varni pred dežjem in nasploh.
Poleg vseh priboljškov, med drugim modularne potniške kabine (zadnje sedeže je možno ”zravnati s tlemi” in ta del predelati v ležišče ter prekriti s platneno streho, da se boste počutili kot v šotoru), ima tudi večji del opreme iz C4 Cactusa (npr. 터치 스크린 in ”easypush” stikalo menjalnika). Žal študija nima ambicij po serijski proizvodnji, pa vendar se zna marsikatera njena ideja znajti v prihodnjih Citroënovih modelih.
더 읽어보기: 시트로엥 에어크로스(Citroën Aircross) - 컨셉트 SUV는 C4 캑터스(Cactus)만큼 재미있습니다.
Citroën Cactus M poganja bencinski 1,2-litrski motor Pure Tech 110 S&S, ki vključuje sistem Stop&Start, moč na velike pnevmatike Tall & Narrow pa prenaša 6-stopenjski menjalnik. Za še boljši nadzorom nad vozilom je tu sistem ”Grip Control”, ki prinaša dodatno okretnost, medtem ko sistem za krmiljenje spodrsavanja koles omogoča optimalno vlečno moč v dani situaciji.
추가 정보:
citroen.si