fbpx

시티카 테스트_ 르노 라구나 쿠페 2.0 dci

Naše druženje s kupejevsko različico Renaultove lagune je bilo svojevrstno doživetje. Zanimiv dizajn avtomobila je obračal glave  mimoidočih, sploh ko smo parkirali sredi Portoroža, nasproti najdražjega tamkajšnjega hotela. Notranjost vozila je podobna tisti iz običajne lagune, z dodatkom nekaterih ...

Naše druženje s kupejevsko različico Renaultove lagune je bilo svojevrstno doživetje. Zanimiv dizajn avtomobila je obračal glave  mimoidočih, sploh ko smo parkirali sredi Portoroža, nasproti najdražjega tamkajšnjega hotela. Notranjost vozila je podobna tisti iz običajne lagune, z dodatkom nekaterih športnih elementov: aluminijaste stopalke, športni trikraki volan s srebrnim šivom in aluminijastim elementom ter športna ročica menjalnika. Sedeži imajo boljši oprijem od tistih v običajni laguni; v testni je za premike sedežev poskrbela elektrika. Za naše avdiofilske užitke med vožnjo je poskrbelo Bose ozvočenje in radio s CD-strežnikom z zmogljivostjo 6 zgoščenk. Navduševala nas je serijsko vgrajena navigacijska naprava, ki pa na žalost še ne pozna nekaterih najnovejših odsekov slovenskih avtocest, na primer predora Šentvid. Več revolucionarnosti pa se skriva v drobovju lagune coupé. Tu mislimo predvsem na podvozje s štirikolesnim volanom 4 Control, ki laguni omogoča še boljšo lego na cesti pri visokih hitrostih in lažje manevriranje pri nižjih. Sistem v odvisnosti od hitrosti in smeri vrtenja volana spreminja kot zadnjega para koles.  

 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.