fbpx

시티카 테스트_ 토요타 아벤시스 왜건 2.2 D-4D Executive

Novi avensis je bolj evropski po svoji duši kot njegovi predhodniki, čeprav še vedno ne skriva svojih japonskih genov. Karavanska različica, ki smo jo preizkusili, je bila zelo bogato opremljena: od komfortnega odklepanja brez ključa, do sedežev v žlahtnem usnju; prednja dva je krmilila elektrika in vozniku nudila ...

Novi avensis je bolj evropski po svoji duši kot njegovi predhodniki, čeprav še vedno ne skriva svojih japonskih genov. Karavanska različica, ki smo jo preizkusili, je bila zelo bogato opremljena: od komfortnega odklepanja brez ključa, do sedežev v žlahtnem usnju; prednja dva je krmilila elektrika in vozniku nudila celo shranjevanje dveh pozicij. Avtomobil je oblikovno zelo eleganten – nekaj, kar pri karavanih ne opazimo zelo pogosto –, morda za hip celo agresiven. Prostornost prtljažnika, ki nudi ravno (dvojno) dno, je v karavanu primerna in odlična za daljše potovanje z družino. Navdušeni smo bili nad številnimi praktičnimi odlagalnimi predalčki, aktivnimi ksenonskimi žarometi in tempomatom (ki pri vožnji navzdol tudi zavira, da ohrani hitrost). Vsi tisti, ki ne marajo pihanja klimatske naprave, bodo veseli avensisovih sredinskih šob, ki nežno razpršijo zrak. Volan je električno nastavljiv po višini in globini in ob izklopu motorja se je “pospravil” zaradi lažjega izstopanja oz. vstopanja. Malce sta nas begala delovanje in pozicija stikala električne parkirne zavore, ki se je v primeru, da ni bilo kontakta, lahko le “zategnila”. Prav tako bi Toyotini inženirji lahko naredili sedeže z boljšim bočnim oprijemom. Turbodizelski motor s 110 kilovati je svojo moč prenašal prek 6-stopenjskega samodejnega menjalnika in kot takšen nudil dovolj moči za športnejšo vožnjo, a bil obenem tudi dovolj varčen. 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.