fbpx

City avto test_ Toyota IQ

Najnovejša toyota IQ je zagotovo najkrajši avtomobil, s katerim smo se doslej družili. Testna različica je bila presenetljivo dobro opremljena, saj se je med drugim ponašala s komfortnim odklepanjem avtomobila, kjer zadošča, da je ključ spravljen v torbici ali žepu, samodejno klimatsko napravo z ...

Najnovejša toyota IQ je zagotovo najkrajši avtomobil, s katerim smo se doslej družili. Testna različica je bila presenetljivo dobro opremljena, saj se je med drugim ponašala s komfortnim odklepanjem avtomobila, kjer zadošča, da je ključ spravljen v torbici ali žepu, samodejno klimatsko napravo z zanimivim načinom upravljanja in kopico zračnih blazin. Kot prvi avtomobil ponuja tudi zračno zaveso na zadnjem steklu, ki je postavljena za vzglavniki zadnjih sedežev. Notranjost avtomobila je oblikovana nenavadno in v marsičem premika meje avtomobilskega dizajna. Osrednji del armature spominja na manto, sovoznikov predal je zamenjala sovoznikova mapa. Kar se tiče same vožnje, lahko zapišemo, da je IQ doma predvsem v mestni džungli. Zaradi svojih malih mer – v dolžino meri 2,985 m – je parkiranje z njim pravi užitek. Dolgih izletov z njim pa bi se raje ognili, saj njegov prtljažnik meri komaj 32 litrov in šele ko podremo zadnja sedeža, lahko vanj pospravimo kakšen manjši kos prtljage. Trivaljni enolitrski bencinski motor, ki razvije moč 50 kW, se na avtocesti ne počuti najbolje – ne nazadnje je njegova končna hitrost 150 km/h, kar pa je za tako majhen avto ravno prav.

 

 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.