Takoj po njegovem prihodu na slovenski trg smo se z njim zapeljali po mestnih ulicah in bili enostavno navdušeni. Prepričani smo, da bo e-solex nadaljeval tradicijo svojega bencinskega predhodnika ne le v podobnem dizajnu, ampak tudi v njegovi praktičnosti. Testna različica je bila dodatno opremljena še s posebnimi ...
Takoj po njegovem prihodu na slovenski trg smo se z njim zapeljali po mestnih ulicah in bili enostavno navdušeni. Prepričani smo, da bo e-solex nadaljeval tradicijo svojega bencinskega predhodnika ne le v podobnem dizajnu, ampak tudi v njegovi praktičnosti. Testna različica je bila dodatno opremljena še s posebnimi pletenimi prevlekami Pletenin Draž za sedež in pedala, ki bodo proti doplačilu na voljo le slovenskim kupcem. Za krmilom e-solexa se voznik kmalu počuti domače, malce morda moti zamenjava ročic za zavore, saj na desni namesto zadnje sprožimo prednjo zavoro. Pospeševanje je hitro, le pri vožnji v klanec mu je potrebno malce pomagati s pedali. Modro osvetljen digitalni prikazovalnik kaže hitrost, prevožene kilometre in stanje napolnjenosti baterije, ki zadošča za 1,5 ure avtonomije in se napolni do 100 % v 8 urah. Vanj sta vgrajena še indikator vključenih smerokazov in indikator klica mobilnega telefona. Spodnji prikazovalnik je namenjen uri. Nad prvim kolesom, kjer je nekoč bil motorček, je zdaj zaklenjen predal za odlaganje drobnarij, ki oblikovno spominja na značilno obliko nekdanjega motorčka. Na seznamu doplačljive opreme so še prednja košara, zadnji kovček in smerniki. E-solexa lahko polnimo z elektriko ali prek vtičnice pod sedežem, ali tako, da vzamemo iz zaklenjenega okvirja akumulator in ga polnimo denimo v pisarni. Odstranjevanje akumulatorja je na začetku, ko še nov, malce težje. Kar smo pogrešali, je vgrajena rešitev za zaklepanje motorčka; kontaktna ključavnica namreč ne preprečuje tatovom, da bi se odpeljali s pomočjo pedalov.
www.e-solex.fr