fbpx

시티 테스트: BMW 420d 그란 쿠페 스포츠 – 쿠페의 스포티함, 세단의 실용성

BMW의 모델 범위는 최근 시리즈 4의 형태로 세단 시리즈 3보다 스포티하고 스포츠 쿠페보다 더 유용한 시리즈 4 그란 쿠페라는 또 다른 버전을 출시했습니다. 따라서 두 가지 모두의 장점을 대표할 것으로 예상됩니다. 실제로는 부분적으로는 그렇지만 전부는 아니지만, 이미지와 뛰어난 드라이빙 다이내믹스로 확신을 갖게 됩니다.

Glede mer so med tremi zgoraj omenjenimi bavarskimi “rivali” dobesedno zanemarljive, ima pa gran coupe v primerjavi z limuzino eno pomembno prednost in sicer je njegov 480 litrski prtljažnik, ki je sicer enakih proporcev in prostornine, občutno uporabnejši od tistega pri limuzini, saj se zadnja vrata odpirajo po kombilimuzinsko s čimer je odprtina znatno večja kot tista pri limuzini in posledično 더 큰 또한 uporabnost prtljažnika in nasploh modela GC.

Serijska “ksenon” in električna prtljažna vrata

Poleg tega pa ima v serijski opremi tako kot na primer serija3 GT tudi 전동 뒷문 열기, kar je več kot dobrodošlo, čeprav si grajo zasluži grobo odpiranje in zapiranje vrat, ki ga spremlja poseben in ušesom ne preveč všečen zvok (trušč). Manjšo grajo pa si zasluži tudi zapiranje bočnih vrat, ki zahteva večjo silo kot pritiče premium segmentu vozil. Pohvala pa gre deljivi (v razmerju 40:20:40) zadnji sedežni klopi, ki še poveča velikost in uporabnost prtljažnega prostora.

Sprednji del oziroma bolje rečeno odbijač je presenetljivo agresiven in za seboj potegne izgled celotnega vozila. Je pa res, da je štirica GC preveč podobna ostalim različicam serij 3 in 4.
Sprednji del oziroma bolje rečeno odbijač je presenetljivo agresiven in za seboj potegne izgled celotnega vozila. Je pa res, da je štirica GC preveč podobna ostalim različicam serij 3 in 4.

Ampak to je rezultat dejstva, da vrata v slogu kupejev nimajo okvirjev vrat, kar ob odprtih vratih deluje zelo všečno na pogled. Štirivratna zasnova pospremi tudi lažje vstopanje v drugo vrsto, kjer je približno enako prostora kot v limuzini in več kot v kupeju, je pa slednjemu podobna krivulja strehe, ki sicer odvzame kakšen centimeter prostora za glave zadaj sedečih, ampak prostora je kljub temu več kot dovolj.

Oblikovno pa je to še eden v seriji zelo podobnih in sorodnih BMWjevih modelov, s praktično identičnim prednjim delom vozila, kjer opazovalcu o različici dovolj povesta šele bok in zadek vozila, določenim pa bo “jasno” šele ko bodo zagledali napis gran coupe na zadnjem stranskem “okenčku”.  Obliki sicer ne moremo ničesar oporekati, še posebej, ko je gran coupe podkrepljen z opremskim paketom sport in M-paketom. Nos vozila je tako pričakovano agresiven, še bolj športno navdahjnen in lepo zakrožen je odbijač, “piko na i” pa pomenita bočni škrgi zaključeni s klavirsko črnino.

Odlično ukrojena in izdelana notranjost in izrazito športen voznikov delovni prostor predstavljata "podpis" notranjosti, ki je pa tako kot zunanjost skoraj identična podobno velikim "sestrskim" modelom.
Odlično ukrojena in izdelana notranjost in izrazito športen voznikov delovni prostor predstavljata “podpis” notranjosti, ki je pa tako kot zunanjost skoraj identična podobno velikim “sestrskim” modelom.

Bok nudi lepo kombinacijo športnosti in elegance, 18-palčna platišča pa so zaradi velikih kolesnih odprtin dobesedna nujnost in ne zgolj imidž. Na zadku vidimo največ sorodnosti s kupejevsko serijo4, smo pa pogrešali pomični “spojler” ~에서 serije3 GT, obeenm pa smo mnenja da so Bavarci” zadnje čase vse preveč zadržani glede dvojne izpušne cevi, ki je še vedno rezervirana za različice s šestvaljnim “srcem” pod pokrovom lepo napihnjenega in valovitega pokrova motorja. Oblika je tako zelo športna, všečna in BMWjevsko prepoznavna, le nekaj več samosvojih potez bi si želeli.

Enako zgodbo žal piše tudi notranjost, ki je sicer zelo mod(er)na in všečna na pogled in otip, je pa res, da je nivo prestiža tudi v gran coupeju v veliki meri povezan z globino lastnikove denarnice. Tesntik je premogel športna prednja sedeža in usnjeno oblazinjenje, ki lepo sovpada z notranjim M-paketom, katerega podpis najdemo na odličnem volanskem obroču, ki ga je tako užitek vrteti kot tudi gledati, enakega mnenja smo tudi glede osemstopenjske prestavne avtomatike, ki v ročnem načinu prestavlja bliskovito hitro. Poezija…voznikov delovni prostor je tako izrazito dinamičen, da bi zapisali športen pa so manjkale aluminijaste stopalke, ki so glede na paket opreme sport zanimivo da, ostale na seznamu doplačil. Glede voznega udobja se potniki ne bi smeli pritoževati, bi pa pri večji “obutvi” zagotovo prišla trdota vzmetenja, ki je skupaj s podvozjem izrazito na strani športnosti, zagotovo prišlo še bolj do izraza.

Športna silhueta, bočna vrata brez okvirjev stekel in kupejevska linija strehe zaznamujejo bok vozila, na zadku pa smo pogrešali nekaj agresivnosti, ki bi jo zagotovila dvojna (ločena) izpušna cev.
Športna silhueta, bočna vrata brez okvirjev stekel in kupejevska linija strehe zaznamujejo bok vozila, na zadku pa smo pogrešali nekaj agresivnosti, ki bi jo zagotovila dvojna (ločena) izpušna cev.

Kar se tiče serijske opreme, dobi kupec v osnovi vse najnujnejše in tudi kakšen priboljšek kakršne so biksenonske luči, še vedno pa nas moti, da je poleg serijskega limitatorja, treba za tempomat추가 비용을 지불하다 in tudi dokaj zasoljenih 328 evrov. Testnik je tako premogel zmogljivo 항해 z velikim zaslonom in vmesnikom iDrive, osemstopenjsko prestavno avtomatiko, ogrevana prednja sedeža, tempomat z zavorno funkcijo, parkirna pomagala z vzvratno kamero in še kaj bi se našlo.

더 읽어보기: Prvi kilometri z BMW M4 coupe

Pod pokrovom pa se je vrtela za naše pojme najbolj tehtna pogonska izbira, v obliki različice 420d, ki jo predstavlja 2,0-리터 dizelski motor z 135 kW moči in 380 Nm navora. Več kot dovolj za veliko večino uporabnikov, je pa res, da se v tem segmentu še vedno nismo povsem navadili dizelskega zvoka izpod pokrova motorja. Zmogljivi dizelski stroj prepriča z eksplozivnostjo, zmogljivostmi in ekonomičnostjo, malce manj pa s kultiviranostjo, vsaj v obeh športnih režimih delovanja. Takrat se motor sicer pohvalno dodatno razživi, ampak obenem postane tudi malce živčen, za kar pa je deloma kriva prestavna avtomatika.

Prtljažnik prav tako preseneti s prostornostjo in uporabnostjo, pohvalno je del serijske opreme tudi sistem električnega zapiranja, katerega delovanje pa je malce (pre)grobo.
Prtljažnik prav tako preseneti s prostornostjo in uporabnostjo, pohvalno je del serijske opreme tudi sistem električnega zapiranja, katerega delovanje pa je malce (pre)grobo.

Zato je najbolje večino časa prebiti v načinu comfort, medtem kot način “eco pro” vozilu in motorju še vedno preveč poreže krila in ga je najbolje uporabljati le ko in če želite varčevati z gorivom. Ko boste to večkrat in zavestno počeli, se bo poraba ustalila pri okoli 5,5 litrih, pri bolj športni vožnji pa se bo približala šestim in pomaknila še kakšno desetinko višje. glede na mere in zmogljivosti pa je to vseeno hvalevreden dosežek, kar nagiba tehtnico vprid odločitvi za ta motor. Vozne lastnosti so odlične v vseh voznih razmerah in načinih vožnje, s pravim voznikom za volanom, pa je lahko 420d GC prava puščica. Ima pa plat tudi drugo zgodbo, da z neveščim voznikom, zabava hitro preide v pretiravanje in pometanje z zadkom, kar pa elektronika s pridom kontrolira.

Štirica gran coupe se najbolje počuti na zavitih cestnih odsekih, kjer pokaže vse svoje adute, tudi v obliki idealne razporeditve teže in resnično zmogljive vozne dinamike.
Štirica gran coupe se najbolje počuti na zavitih cestnih odsekih, kjer pokaže vse svoje adute, tudi v obliki idealne razporeditve teže in resnično zmogljive vozne dinamike.

기본 가격 44.300 evrov, sicer ne pomeni izgleda in opremljenosti kot je bila v primeru testnika. Za to je namreč dovolj šele dobrih 60 tisočakov, kar pa je glede na vse malce visoka cena, ampak s tem če  kakšen dodatek pustite na seznamu doplačil, se da ceno tudi še občutno znižati, pa se boste vseeno dobro (odlično) peljali in predstavljali pašo za oči.

추가 정보

추가 정보:
www.bmw.si/serija4_grancoupe

테스트 차량 가격: 61.110 evrov

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.