fbpx

시티 테스트: 미니 컨트리맨 쿠퍼 SD all4 - 문자 S와 D가 호환되나요?

한동안 Mini Countryman은 가장 큰 미니 모델로 간주되어 기본적인 가족 요구 사항과 더 쉬운 탑승 및 더 높은 좌석을 원하는 고객 요구를 충족할 수도 있습니다. 하지만 이름에 쿠퍼 SD ALL4가 추가되면 오프로드에서도 더욱 스포티한 주행과 경제적인 소비를 의미하게 된다.

Neke vrste mini suv, 이는 All4 štirikolesnim pogonom zmore premagati tudi marsikatero težje prevozno oviro, pri terenskih podvigih pa ga največkrat ustavita nizek trebuh in cestne pnevmatike. Ampak v koraku z modnimi trendi ponuja tisto, kar kupci želijo in to je “biti višje”. Ob tem pa se poraja vprašanje ali je kratica 쿠퍼 S, ki pri znamki pomeni izrazito 운동가 정신 in dinamičnost, mogoče združiti s črko D, ki pa pomeni dizelsko srce in s tem varčnost.

Prednji del tako kot provizorični škrgi na boku, ponosno nosi značilno črko S, ki daje opazovalcu vedeti, da pred njim stoji zmogljivi mini countryman.
Prednji del tako kot provizorični škrgi na boku, ponosno nosi značilno črko S, ki daje opazovalcu vedeti, da pred njim stoji zmogljivi mini countryman.

Na preizkus smo namreč dobili coutrymana cooper SD, ki se na pogled od bencinsko gnanega cooperja S razlikuje zgolj po dodatni črki na zadku vozila, medtem ko tudi bočni pragovi še vedno pravijo: cooper S, značilna črka eS pa je tudi na provizoričnih škrgah na blatnikih in maski motorja. Oblikovno je tako vse lepo in prav, vključno z dvema izpušnima cevema na zadku in konturam le teh prilagojenemu zadnjemu odbijaču, oblikovalci pa niso pozabili niti na detajle v obliki ponovno navideznih odprtin za zajem zraka. 17-palčna platišča, ki so pri tem modelu serijska, delujejo všečno in skorajda nujno, več kot to niti nismo pogrešali.

Notranjost je značilno minijevska, sedenje in vstopanje v vozilo pa je višje in boljše. Enako velja tudi zapreglednost, countryman, pa zadosti potrebam tudi družine z majhnim(a) otrokom(a).
Notranjost je značilno minijevska, sedenje in vstopanje v vozilo pa je višje in boljše. Enako velja tudi zapreglednost, countryman, pa zadosti potrebam tudi družine z majhnim(a) otrokom(a).

Ob vstopu se pokaže da je countryman značilen mini in da je 좌석 res občutno 더 높은, s tem pa je boljša 또한 투명도 nad dogajanjem okoli vozila. Veliko je kroma in nam ne tako všečne trde plastike, dodali so mu tudi konkretno mero klavirske črnine, ki dviguje imidž. Ogromen in značilen sredinski merilnik je našel mesto tudi na vrhu pokončne sredinske konzole v countrymanu in ergonomija je podobno kot pri ostalih samosvoja in zahteva privajanje. Kar veliko stikal je namreč postavljenih dokaj nizko in za prestavno ročico, klima je avtomatska, a le eno območna. Navigacijska naprava (ki zahteva doplačilo) je všečno umeščena v prej omenjen sredinski merilnik, pred voznikom je tako le še manjši merilnik vrtljajev in pa digitalni prikazovalnik hitrosti.

Voznikov delovni prostor je športen, glede prostora je veliko bolj zračno kot pri ostalih modelih te znamke, a vseeno prostorskih čudežev ne pričakujte. Veliko je pozornih detajlov, ki dajejo potnikom vedeti, da sedijo v avtu višjega cenovnega razreda, med temi velja omeniti ambientalno razsvetljavo s številnimi barvnimi kombinacijami, alumnijasta vodila na kateri je etui za očala v klavirski črnini in še bi lahko naštevali.

Countryman cooper SD se zahvaljujoč All4 štirikolesnemu pogonu, pelje še bolj kot po tračnicah, čeprav velja premisliti, ali se splača zanj doplačati 1.800 evrov.
Countryman cooper SD se zahvaljujoč All4 štirikolesnemu pogonu, pelje še bolj kot po tračnicah, čeprav velja premisliti, ali se splača zanj doplačati 1.800 evrov.

V drugi vrsti ima kupec na voljo izbirati med dvema ločenima sedežema in klasično sedežno klopjo. Mi bi dv uvodu omenjeni družinskosti vprid raje izbrali slednje. Prtljažnik ni rekordno velik, a je dobro obdelan in ima priročno dvojno dno, pod katerega dejansko lahko spraviš kaj konkretnega. Glede opreme je to tipičen mini (skoraj se nam je zapisalo BMW), kar pomeni da dobite v osnovi vse najnujnejše in kakšen priboljšek, za premium občutke pa je treba dodatno (in kar globoko) seči v žep. Parkirna pomagala, ksenonske luči, navigacija, panoramska streha, itd…vse to prihaja namreč s seznama doplačil.

značile velik osrednji merilnik je vase "sprejel" tudi zaslon, ki prikazuje podatke navigacijske in audio naprave, kjer pa slednja pri povezljivosti kaže določeno mero muhavosti.
značilen velik osrednji merilnik je vase “sprejel” tudi zaslon, ki prikazuje podatke navigacijske in audio naprave, kjer pa slednja pri povezljivosti kaže določeno mero muhavosti.

Pod pokrovom motorja se je vrtel 2,0-litrski dizel, ki ga dobro poznamo že iz mesta pod pokrovi različnih BMWjevih modelov. Spremlja ga značilno robat zvok ob zagonu, ki je tudi dobro slišen v notranjost, obenem pa lepo potegne in se ne brani vrtljajev. 105kW in (le) 305 Nm navora, se zdi v praksi dovolj za veliko večino, za dovolj zmogljivega pa se potrdi tudi v praksi. Moramo pa reči, da smo glede na črko na boku vozila pričakovali nekoliko več tistega cooper S “kicka”, saj pospeški, tudi ob pritisku na tipko sport, niso tolikšni kot smo pričakovali. Motor nikoli ne razganja od moči in kar nekako se nam je zdelo, da bi potreboval dodatnih 20 kW, saj bi bil s tem po zmogljivostih veliko bližje bencinskemu bratu in s tem vrednejši črke S v imenu. Ker velika večina tolikšne moči kljub vsemu ne potrebuje, pa moramo zapisati, da je glede na mere in maso to več kot dovolj poskočen suv malček. Se pa črka D pozna pri porabi, ki se je na testu gibala okoli sedmih litrov, kar je glede na štirikolesni pogon solidna, a nič kaj dih jemajoča številka. Povprečje se je namreč ustalilo pri 7,4-litrih. Je pa doseg zaradi relativno majhnega rezervoarja dokaj omejen.

Z countrymanom boste v prometu opaženi, saj gre za oblikovnega posebneža. Kot neke vrste minija na "steroidih".
Z countrymanom boste v prometu opaženi, saj gre za oblikovnega posebneža. Kot neke vrste minija na “steroidih”.

Štirikolesni pogon All4 je pričakovano in dobrodošlo prilagodljiv, kar pomeni, da elektronika navor na posamezno os razmejuje glede na trenutne potrebe, v hitro voženih ovinkih, pa nameni večjo količino (odstotek) navora zadnjim kolesom, kar nariše vozniku nasmeh na ustih, avto pa se na zavitih gorskih odsekih počuti kot riba v vodi.

더 읽어보기: Mini prvič v zgodovini s petimi vrati in več uporabnosti

30.400 evrov kolikor stane “osnovni” cooper SD je glede na značko na nosu, kar pričakovana, dodatki, ki jih je testnik premogel pa ta znesek povišajo še za slabih deset tisočakov, kar pa je glede na vse že kar konkretno zasoljena cena. Za to sicer dobite skoraj popolno opremljenega minija, ampak ja, še vedno samo minija. Za ta denar pri materinskem BMWju dobiš tudi že kakšno poslovno limuzino D-segmenta. S tem pa mislimo, da vemo, za katerega bi se velika večina “slovenčkov” odločila.

추가 정보

모델에 대한 추가 정보: www.mini.si/countryman/cooperSD

테스트 모델의 가격: 30.400 evrov (osnovni), 39.259 evrov (testni)

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.