fbpx

운전자의 나쁜 실수: 자동차 정비사는 차에 절대 이런 일을 하지 말라고 합니다

운전자의 나쁜 실수: 자동차 정비사는 차에 절대 이런 일을 하지 말라고 합니다

우리는 자동차를 사용할 때 운전자가 저지르는 가장 일반적이고 치명적인 실수가 무엇인지 알아냈습니다.

Dandanašnji avtomobili imajo kopico varnostnih sistemov, ki preprečujejo, da bi prišlo do določenih napak – glavni računalnik namreč poskrbi, da sistemi med seboj delujejo usklajeno in je tako voznik pravočasno obveščen o morebitnih zagatah.
Vendar obstajajo številne druge stvari, na katere bi morali biti pozorni pri uporabi jeklenega konjička. Nekatere napake so lahko usodne, zato upravljajte vozilo le, če se počutite 100-odstotno pripravljene 그리고 부인 당신은 잘 알고.

Tega NIKAR ne počnite z avtomobilom:

1. Ne ugašajte motorja med vožnjo.

Če pomotoma ugasnete motor in se medtem ne vozite z visoko hitrostjo, se z avtomobilom domnevno ne bo zgodilo nič hujšega – težava nastane, ko so hitrosti višje, zaradi česar lahko hitro pride do okvar 필수적인 부속 엔진. Četudi imajo današnji avtomobili vgrajene sisteme, ki preprečujejo ugašanje motorja med vožnjo, je priporočljivo, da tega ne počnete.

2. Med vožnjo ne prestavljajte v vzvratno prestavo.

Tudi v tem primeru obstajajo 보안 mehanizmi, še posebej pri samodejnih menjalnikih – pri starejših avtomobilih je tehnologija rahlo zastarela, zato bo menjalnik ob takšnem manevru slabo odnesel.

Med vožnjo ne prestavljajte v vzvratno prestavo.
Med vožnjo ne prestavljajte v vzvratno prestavo.

3. Samodejnega menjalnika med vožnjo ne prestavljajte v nevtralni položaj.

Zaradi varnostnih razlogov bo računalnik preprečil tudi to potezo – avtomobilu se sicer v tistem trenutku ne bo zgodilo nič, a ker pošilja menjalnik napačne in nasprotujoče si informacije do računalnika, lahko po nekaj časa pride do okvare računalnika. Popravilo je ~에게 in si ga ne želite.

4. Ne pritrdite prevelikega števila ključev/obeskov okoli ključa za vžig avtomobila.

‘Šop’ ključev in obeskov okoli ključa za vžig vašega avtomobila naj ne bi bila dobra ideja – to lahko namreč predstavlja preveliko težo. Ker bo ključavnica stalno obremenjena, lahko sčasoma pride do okvare mehanizma za vžig. Poleg ključa za vžig imejte na obesku zgolj najnujnejše.

Ne pritrdite prevelikega števila ključev okoli ključa za vžig avtomobila
Ne pritrdite prevelikega števila ključev okoli ključa za vžig avtomobila

5. Poskrbite za redno menjavo olja.

Napotek o menjavi olja s strani proizvajalca je naveden z razlogom – če želite, da bo imel vaš motor karseda dolgo življenjsko dobo, pri menjavi olja ne smete skopariti. To še posebej velja za nove avtomobile, saj jim v veliko primerih ob prihodu iz tovarne natočijo zgolj minimalno zahtevano količino olja. V tem primeru je olje najbolje zamenjati po prvih 1000 kilometrih.

6. Ne pretiravajte z dolivanjem tekočin.

Za olje imate na voljo t.i. palčko, s katero preverite nivo olja v motorju – tega namreč ne sme biti preveč ali premalo. Enako velja za druge tekočine, ki imajo na posodah označeno priporočljivo količino. Pretiravanje lahko ravno tako 그것은 해를 끼친다 avtomobilu, kot če tekočine primanjkuje.

Gorivo napolnite, preden imate že skoraj popolnoma prazno posodo za gorivo.
Gorivo napolnite, preden imate že skoraj popolnoma prazno posodo za gorivo.

7. Gorivo ne dolivajte šele takrat, ko imate že skoraj popolnoma prazno posodo za gorivo.

Že pri uporabi najboljšega goriva se lahko zgodi, da je v njem kljub temu nekaj majhnih delcev, ki zaradi gravitacije pristanejo na dnu posode za gorivo. Če vozite ‘na hlape’, bodo ti delci posesani iz posode za gorivo in se bodo tako znašli v vašem motorju.

Najboljše izkušnje kažejo, da dolivate gorivo, ko ga imate v posodi še četrtino. Črpalke, ki so zadolžene za črpanje goriva iz posode v motor, najbolje delujejo takrat, ko so popolnoma potopljene v gorivo in se tako tudi manj kvarijo.

8. Ne ignorirajte opozorilnih lučk.

Vsi proizvajalci ne uporabljajo isti opozorilnih lučk, so pa njihove barve več ali manj standardizirane 파란색 또는 녹색 pomenita, da je nek sistem aktiviran in v delovanju. 노란색 vas opozarja, da je potrebno določen del pregledati 또는 고치다, 빨간색 pomeni hujšo okvaro, zaradi katere je potrebno kar najhitreje ustaviti, saj avtomobil morda ni več varen za vožnjo.

Računalnik na servisu vam bo dal več informacij o tem, kaj je potrebno postoriti, vendar imejte v mislih, da opozorilnih lučk ne smete nikoli ignorirat in je potrebno kar najhitreje obiskati servisno delavnico. Za vašo varnost gre!

Preverjajte tlak v pnevmatikah.
Preverjajte tlak v pnevmatikah.

9. Preverjajte tlak v pnevmatikah.

Vsake toliko časa si vzemite nekaj minut in preverite tlak v pnevmatikah. Če imate občutek, da je pnevmatika prazna, je velika verjetnost, da se to dogaja že nekaj časa in da zrak počasi uhaja iz nje – vožnja s premalo napolnjenimi pnevmatikami naj ne bi bila varna in jo avtomehaniki odsvetujejo.
Poleg tega, da se lahko zaradi prazne pnevmatike zgodi usodna nesreča, slab tlak v njej vpliva tudi na hitrejšo in večjo obrabo pnevamtik ter lahko poveča porabo goriva.

10. Preverite nastavitve podvozja.

Vsakemu se je že pripetilo, da je med vožnjo zadel robnik – višja, kot je hitrost, večji vpliv ima lahko na poravnavo koles ali katere druge komponente v podvozju. V tem primeru je priporočljivo odpeljati avtomobil na optiko, kjer bodo opravili potrebne meritve podvozja. Če kolesa niso pravilno poravnana, bo to vplivalo na 조종, ki ne bo več tako natančno, kot ste vajeni.

OPOMBA: Napisali smo nekaj osnovnih napotkov, s katerimi lahko preprečite marsikatero nevšečnost z vašim avtomobilom. Če imate izpit, vam verjetno ti napotniki niso neznani, vendar se človeku hitro zgodi, da pozabi na stvari, da ni nanje pozoren, da se mu zdijo nepomembne …
Želimo vas spodbuditi, da razmislite o stvareh, ki so lahko usodne za vas in ljudi, ki so vključeni v prometu. To je le nekaj korakov, kako narediti vašo vožnjo prijetno in manj stresno. Gotovo si ne želite ukvarjati z dragimi popravili, še manj pa imeti na vesti življenja nedolžnih ljudi. Pa po pameti, tudi majhna napaka je lahko USODNA!

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.