폭스바겐 폴로의 이야기는 1975년에 시작되었습니다. 폴로는 5세대에 걸쳐 1,600만 대 이상 판매되면서 세계를 정복했습니다. 2001년은 Polo가 독특한 원형 헤드라이트를 장착하여 역사상 가장 많이 팔린 Polo가 된 전환점이었습니다. 2017년에는 이제 6세대 Polo가 출시되어 다시 한번 대중을 유혹하기 시작했습니다. 이미 슬로베니아 도로를 달리고 있는 신형 폭스바겐 폴로(2017)를 살펴보자.
Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj 더 큰, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to ~을 위한 kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, 왜냐하면 ponuja kopico asistenčnih sistemov.
Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami 그리고 široko paleto litih platišč odločil nagovoriti 젊은 청중, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.
Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 에게 115마력. Dizelska motorja imata prostornino 1.6리터 그리고 그들은 가지고 있다 80 각기 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200마력.
Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo različico GTI, moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji 비트 그리고 R-라인 판, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.
더 읽어보기: 신형 폭스바겐 폴로(2017): 4세대 골프만큼 크다
Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti 그리고 편안 med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.
Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)
추가 정보:
volkswagen.de