콘티넨탈은 흥미로운 아이디어를 가지고 고민하고 있습니다. 우리는 림 자체에 브레이크 시스템을 설치하여 브레이크 디스크의 무게를 줄이고 수명을 늘리고 싶습니다. 이 시스템은 회생 제동을 사용하는 전기 자동차에 특히 효과적입니다.
콘티넨털 pravi ideji preprosto ˝koncept novega kolesa˝. Ta bi združila zunanji del oziroma platišče z notranjim delom, ki nosi aluminijasti zavorni disk. Nova zasnova naj bi bila še posebno primerna za 전기차, poleg tega pa bi odpravila težave, ki jih imajo običajni zavorni diski s korozijo. S tem bi se zmanjšali stroški vzdrževanja, saj bi aluminijasti disk preživel celotno življenjsko obdobje avtomobila. Kot strošek ostanejo le še zavorne ploščice. Zavora je zdaj nameščena v kolesu na notranji strani diska in ima večjo površino, kot jo imajo aktualne zavorne ploščice v čeljustih na zunanji strani diska. Zavora pritiska na aluminijasti disk in tako učinkoviteje zavira. Zaradi lažje zasnove je potrebne manj energije pri speljevanju in manj energije za ohranjanje hitrosti. To je še posebno pisano na kožo električnim avtomobilom, saj se z manjšo porabo energije veča razdalja, ki jo lahko prevozijo.
더 읽어보기: NEPREDIRLJIVA GUMA ZA KOLO BRIDGESTONE AIR FREE – NASVIDENJE, TLAČILKE!
Galerija slik: Avtomobilska kolesa prihodnosti
추가 정보:
continental-tires.com