fbpx

Opel Corsa OPC – 역대 가장 강력한 Opel 시티 로켓

Opel corsa OPC

차세대 Opel Corsa가 발표된 지 불과 몇 달 만에 Opel은 가장 강력한 OPC 버전의 사진과 데이터를 공개했습니다. 제네바에서 처음 공개된 오펠 코르사 OPC는 207마력을 발휘하는 1.6리터 터보로 구동되며 역사상 가장 강력한 코르사를 230km/h, 6.8초 만에 100km/h까지 추진합니다.

Najmočnejšo serijsko opel corso vseh časov na zunaj prepoznamo po značilnem “aero body kitu”, vključno z velikimi odprtinami za zajem zraka, ki so obenem vzporednica s prej omenjeno večjo sestro s kratico OPC v imenu. Drugačna so tudi lita platišča OPC, ki lahko merijo 17- oziroma 18 palcev, med katerimi v okviru performance paketa domuje tudi zavorni sistem priznanega Bremba, vključno s koluti premera 330 mm (spredaj).

Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi "aero body kit", od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno "flash blue" barvo.
Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi “aero body kit”, od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno “flash blue” barvo.

Na zadku pa se bohoti zajeten strešni spojler, ki je prvič v zgodovini modela na voljo v dveh izvedbah. Že “osnovni” je kar konkreten, tisti še bolj vpadljiv in impozanten pa proti doplačilu prinese še dodatni pritisk na zadnja kolesa. Posebnost predstavlja tudi izpušni sistem, pod katerega je podpisan renomirani Remus, iz dveh ločenih cevi večjega premera pa prihaja globok bas. Manj opazno pa je dejstvo, da je OPC-jka za 10 mm bližje k tlom kot ostale “civilne” izvedenke.

Ob prehodu v notranjost potnike pozdravita prednja školjkasta sedeža Recaro, usnjen volan, prestavna ročica z emblemom, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra. Vozniku so na voljo številni sistemi povezljivosti in omreženja, združeni v informacijsko zabavni sistem Intellilink.

Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.
Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.

Pri pogonu so ostali zvesti 1,6-litrskemu turbu, ki pa po novem razvije 152 kW ali 207 KM. Ob tem doseže tudi 245 Nm navora, dodatnih 35 Nm pa je kratkotrajno na voljo v funkciji overboost. Prenos moči na prednji kolesni par poteka preko ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki so mu skrajšali hode. Z mirovanjem do 100 km/h pospeši v 6,8 s, največja hitrost je 230 km/h. Tovarna ob vsem tem obljublja porabo 7,5 litra.

Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.
Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.

Za čim boljši prenos obsežne konjenice na cesto, so pri podjetju Koni poskrbeli za inovativno vzmetenje, kjer tehnologija FSD omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. ESP in TC sistema ob tem poujata več različnih programov delovanja. V programu competition mode je slednji tako neaktiven, sistem ESP pa dopušča občutne odklone avtomobila, mogoče pa ga je tudi povsem izklopiti.

더 읽어보기: City video test – opel astra GTC

Izboljšav je bil deležen tudi krmilni mehanizem, ki je bolj neposreden, bolj odziven, vozniku pa zagotavlja več komunikativnosti. Za čim boljši stik s podlago skrbijo športne pnevmatike Michelin, paket opreme performance package pa k prej omenjenim palec večjim (18″) platiščem in brembo zavoram, doda še mehansko zaporo diferenciala Drexler.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.