새로운 Toyota Supra는 American Detroit Auto Show에서 공개되었으며 필요한 기다림을 정당화했으며 정말 환상적이었습니다.
Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova 토요타 수프라, ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4.
Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne 형질, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu. Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so 거의 변하지 않은, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v maski 자동차, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega 개념의.
Notranjost nove Supre je 약간 다른, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle deli 플랫폼 z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Supra deli postavitev, ki je orientirana proti vozniku, da je le ta center avtomobila. Nova Toyota Supra ima daljšo medosno 거리, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Supro poganja turbinski 3.0리터 정기적인 6기통, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8단 samodejni menjalnik, šprint od 0 에게 100km/h pa opravi v 4,3 sekundah. 최대 속도는 다음으로 제한됩니다. 250km/h. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi 그림 물감.
Galerija slik: Nova Toyota Supra
추가 정보:
toyota.si