fbpx

파리 모터쇼의 놀라운 연구 – 우리가 미래에 운전할 차량에 대한 예측

많은 자동차 브랜드는 향후 자동차 기술의 정점을 형성할 미래 연구의 도움으로 관심을 끌려고 노력하고 있습니다. 대다수에서 전기는 추진의 중심 또는 최소한 보조 모드로 전면에 등장하며, 첨단 기술 분야에서는 자율 주행 시스템의 첫 번째 사례이기도 합니다.

Poleg že v petek omenjenih študij Lamborghinijevega 첫번째 hibridnega superšportnika 이름으로 asterion 그리고 audijevega štirivratnega kupeja na osnovi modela TT imenovanega sportback, lahko rečemo, da so študije, ki so na salonu deležne največje pozornosti medijev in obiskovalcev, 집에서 만든. Pri vseh študijah, pa je, kot je bilo za pričakovati, v ospredju elektrika, saj ponujajo predstavljeni modeli različne kombinacije električnega ali hibridnega pogona kakor tudi napredne prijeme pri oblikovanju in tehniki.

Pri Citroënu so letos prvič razstavni prostor znamke DS popolnoma ločili od citroënovega, kar skupaj z futuristično študijo DS divine označuje odmik prej omenjene blagovne znamke od matične.
Pri Citroënu so letos prvič razstavni prostor znamke DS popolnoma ločili od citroënovega, kar skupaj z futuristično študijo DS divine označuje odmik prej omenjene blagovne znamke od matične.

Renault še bolj podrobneje predstavil Eolaba

Poleg, pred kratkim predstavljenega, priključno hibridnega renault eolaba, ki so ga na salonu predstavili še bolj podrobno, pa sta zanimivi dve PSA-jevi študiji in sicer Peugeotov exalt 2.0, kjer gre za štirivratnega limuzinskega kupeja, ki bi lahko nakazoval naslednika na salonu prav tako predstavljenega osveženega 508.

더 읽어보기:  Mondial de l’Automobile 2014: pariški salon ponudil več kot 100 premier

Študija je bila prvič predstavljena pred meseci na salonu v Pekingu, evropska 2.0 različica pa se od tega razlikuje v drugačnem zaključku vozila, prepoznavna pa je po posebni mat sivi, kot sami pravijo – svilnati, barvi. Pod pokrovom se vrtita 1,6-litrski turbo bencinar z 196 kW in elektromotor, skupaj pa hybrid4 plug-in pogonski sklop razvija 250 kW (340 KM) in poganja vsa štiri kolesa.

Peugeot po premieri futuristično oblikovanega štirivratnega kupeja na salonu v Pekingu, le tega v nekoliko drugačni podobi predstavlja tudi na stari celini.
Peugeot po premieri futuristično oblikovanega štirivratnega kupeja na salonu v Pekingu, le tega v nekoliko drugačni podobi predstavlja tudi na stari celini.

Citroën z DS divine še bolj ločuje DSe od ostalih

Druga, prav tako vroča novost prihaja iz Citroënovega tabora in sicer sliši na ime DS divine, označuje pa znamkino (DS) odcepitev od ostale Citroënove modelne palete. DS divine ne napoveduje nekega konkretnega prihajajočega modela v DS-ovo paleto vozil, gre pa za študijo manjše športne kombilimuzune, katere posebnost predstavljata dva para svojevrstnih bočnih vrat z odpiranjem vstran in navzgor, vozilo pa je v stilu fordovega B-maxa tudi 없이 고전 B-stebrička. Pod pokrovom se vrti 1,6-litrski turbo bencinar, ki razvije 199 kW in 330 Nm navora, s pomočjo napredne aerodinamike in tehnike pa na kilometer poti emitira samo 145 gramov emisij CO2.

Quartz nakazuje za prihodnjih nekaj let napovedanega C-crossover suva na osnovi modela 308.
Quartz nakazuje za prihodnjih nekaj let napovedanega C-crossover suva na osnovi modela 308.

Peugeot stavi na exalta in quartza

Pri PSAju pa se niso ustavili tukaj, pri Peugeotu so namreč na salonu razkrili tudi še študijo crossover vozila quartz, ki oblikovno sicer spominja na 2008, deluje pa, kot da bi prišel skozi časovni stroj iz kakšnih dveh desetletij v prihodnosti. Nakazoval naj bi oblikovne smernice znamke v prihodnosti, prvi takšen model pa naj bi s trakov zapeljal suv na osnovi modela 308. Gre za 4,5 metra dolgega trivratnega crossoverja, ki se pelje na 23 palčnih platiščih, pod pokrovom pa se skriva hibridni pogonski sklop, ki v kombinaciji 1,6-litrskega turbo bencinarja z 199 kW in dveh elektromotorjev, skupaj razvije največjo moč okoli 368 kW ali 500 KM, zgolj na elektriko pa lahko 운송 razdaljo do 48 kilometrov.

Kia je na salon poleg ostalih različic prenovljene optime pripeljala še "mehko" hibridno različico, ki naj bi v primerjavi s klasičnimi dizelskimi, porabila za okoli petino manj goriva.
Kia je na salon poleg ostalih različic prenovljene optime pripeljala še “mehko” hibridno različico, ki naj bi v primerjavi s klasičnimi dizelskimi, porabila za okoli petino manj goriva.

Kia z “mehko” hibridno optimo

Korejci ali bolje rečeno Kia pa je na salon poleg osvežene optime pripeljala še novo hibridno različico le te, ki sliši na ime T-hybrid diesel. Za pogon le te v osnovi skrbi znani 1,7-litrski dizelski CRDi motor, ki pa so mu poleg klasičnega turbo polnilnika dodali še električni super polnilnik v obliki majhnega elektromotorja in 48V svinčeno-ogljikovih baterij. Mehko hibridna optima lahko tako pri nizkih hitrostih vozi zgolj na električni pogon, ki pa drugače zgolj pomaga prej omenjenemu CRDi motorju. S tem naj bi izboljšali odzivnost in zmogljivost motorja ter obenem izboljšali učinkovitost in zmanjšali porabo za 15-20 odstotkov v primerjavi z “navadnimi” dizelskimi optimami.

Toyota letos stavi na študijske različice, saj so poleg trikolesnika i-Road predstavili še crossover C-model s hibridnim pogonskim sklopom tretje generacijskega priusa.
Toyota letos stavi na študijske različice, saj so poleg trikolesnika i-Road predstavili še crossover C-model s hibridnim pogonskim sklopom tretje generacijskega priusa.

Toyota draži s C-crossover suvom

Glede predstavitve naprednih študij pa niso spali niti Japonci. Toyota je na salon poleg lahkega trikolesnika i-Road pripeljala tudi študijo crossover modela C-segmenta, na osnovi aurisa, s katerim bodo v prihodnjih nekaj letih vstopili v ta natrpan rastoči segment vozil. Crossover dolžine 4,35 metra, nakazuje prihodnje oblikovne smernice znamke, zahvaljujoč nizkemu težišču in športnima podvozju in vzmetenju pa naj bi prinašal veliko voznih užitkov. Glede pogonskega sklopa so pri Toyoti za zdaj še dokaj skopi z informacijami, znano je namreč le,da je C-HR hibridno vozilo, 어느 것 pogonski sklop je popolnoma enak tistemu pri prihodnji generaciji priusa.

Infiniti pripravlja svojo panamero

Nissanova prestižna znamka vozil – Infiniti pa je na salonu razkril svojo različico panamere, ali štirivratnega limuzinskega kupeja, z imenom Q80 inspiration. Študija v dolžino meri 5,06 metra in dobrih dva metra v višino, kljub za potnike udobni potniški kabini, pa v višino meri kupejevskih 1,34 metra. Posebnost pri zasnovi pomenijo “samomorilska” vrata v slogu opel merive ter odsotnost B stebrička, kar ob odprtju vrat pomeni resnično velik- odprt prostor.

더 읽어보기: Lamborghini Asterion – 최초의 하이브리드 슈퍼 스포츠 람보

Za pogon skrbi hibridni sklop v kombinaciji 3,0-litrskega V6 bencinskega motorja in elektromotorja, 어느 skupaj razvijeta 404 kW ali 550 KM, kljub tolikšni moči, pa naj bi se emisije gibale okoli 100 gramov CO2 na km. Model, ki naj bi ga v prihodnjih letih srečali tudi v salonih in na cesti pa bo imel veliko posebnosti tudi pri napredni tehniki, kjer naj bi kot eden prvih ponujal popolnoma avtonomno vožnjo.

Infiniti namerava v prihodnjih letih na trg poslati štirivratnega limuzinskega kupeja, ki bo tako po merah (v dolžino meri namreč kar 5,06 metra) kot zmogljivostih (hibridni sklop zmore 550 KM) parirati porsche panameri.
Infiniti namerava v prihodnjih letih na trg poslati štirivratnega limuzinskega kupeja, ki bo tako po merah (v dolžino meri namreč kar 5,06 metra) kot zmogljivostih (hibridni sklop zmore 550 KM) parirati porsche panameri.

VW XL1 prilepil kar ducatijev motor

Pri Volkswagnu je v senci nove generacije passata, premiero doživela tudi bolj zmogljiva različica hibridnega modela XL1, ki sliši na ime XL sport. Gre za podoben model prej omenjenemu XL1, ki pa je dobil nekaj športne zabele in naj bi bil namenjene kupcem, ki poleg odlične ekonomičnosti želijo in potrebujejo tudi določeno mero športnosti.

더 읽어보기: 아우디 TT 스포츠백 - 가장 작은 아우디 쿠페에도 두 쌍의 도어

Presenečenje pa sledi ob pogledu na razpredelnico s tehničnimi podatki, kjer vidimo, da so vlogo pogona zaupali kar ducatijevemu motorju, ki drugače poganja njihov motocikel superleggera, 하지만 대략 najzmogljivejši serijski V2 motor, ki iz 1,2 litra prostornine razvije 147 kW. Za prenos moči na cesto skrbi sedemstopenjska prestavna avtomatika DSG, motor pa se zavrti vse do 11 tisoč vrtljajev. To naj bi zadostovalo, da XL sport do stotice pospeši v 5,7 sekunde in doseže končnih 270 km/h.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.