Te dni je zacvetelo novo družabno omrežje imenovano "Ello". Prav tako kot njegovo ime, brez črke "H" na začetku, je novinec zasnovan minimalistično – odpravili so namreč vse odvečno, tudi oglase.
Ello je preprosto, lepo in ad-free družabno omrežje, ki ga je postavila majhna skupina umetnikov in oblikovalcev. Prvotno je bilo zamišljeno kot le zasebno omrežje, a se je uklonilo želji novih uporabnikov ter postalo javno.
Nekateri so Ello že poimenovali anti-Facebook. Razen tega, da 광고가 없습니다 또는 pravice pod drobnogled vzeti naše podatke, Ello svojim uporabnikom omogoča tudi ustvarjanje psevdonimov – funkcija, ki je idealna predvsem za izvajalce in umetnike, ki so bolj znani pod njihovimi nom de plume.
더 읽어보기: 페이스북이 멋을 잃어가고 있나요?
Trenutno Ello deluje le na osnovi vabil. Kot pri večini družabnih omrežij, lahko dodate prijatelje, posodobite stanje ali objavite fotografije (tudi GIF). Slaba stran novinca je morda nezmožnost blokiranja drugih uporabnikov. Kljub temu pa ekipa že dela na tem, kot tudi na aplikacijah za iOS in Android.
추가 정보:
ello.co