fbpx

1년에 한 번 스마트폰을 내려놓고 가장 아름다운 순간을 현실로 만들어보세요.

Vse več ljudi uporablja pametne telefone, ki so tako postali nepogrešljiv del vsakdanjika – tudi med prazniki. S kampanjo #BePresent Huawei sporoča, da je praznični čas priložnost, da odložimo telefone in najlepše trenutke preživimo s svojimi najbližjimi. Kampanja se bo odvijala na televiziji, v medijih in na družabnih omrežjih v 26 državah srednje in vzhodne Evrope ter nordijske regije.

화웨이 je lansko leto prodal sto milijonov telefonov. Huaweijevi izdelki in inovativne rešitve povezujejo več kot tretjino svetovne populacije. Je najhitreje rastoč ponudnik mobilne tehnologije, ki vztrajno povečuje število zadovoljnih uporabnikov. Priljubljenost telefonov pa nas vse težje ločuje od njih – tudi v času božičnih praznikov. Huaweijeva kampanja #Be현재 opogumlja ljudi, naj v času praznikov odložijo telefon in preživijo ta poseben čas s tistimi, ki jih imajo radi. Kampanja pritegne pozornost z dejstvom, da so naprave, ki so sicer v naših življenjih nepogrešljive, v božičnem času odveč. Vsak izmed nas bi moral za božič svojo pozornost nameniti družini in prijateljem.

화웨이 #Be프레젠트
화웨이 #Be프레젠트

Kampanjo podpirata tudi Zlatko in Rebeka Dremelj
Ključni element kampanje #BePresent je televizijski oglas, v katerem se predstavijo tudi Huaweijevi globalni ambasadorji, kot so poljska nogometna reprezentanca in nogometaš Bayern Münchna Robert Lewandowski. V Sloveniji kampanjo #Be현재 podpirajo popularna pevka Rebeka Dremelj, novinar in vloger Ciril Komotar, 래퍼 , modna urednica 로렐라 플레고, lepotna blogerka Ajda Sitar in številni mediji. Huaweijev televizijski oglas pripoveduje zgodbo o fantku, ki popolnoma sam z veliko navdušenostjo pričakuje božični večer, medtem ko je vsa njegova družina osredotočena na mobilne naprave. V nekem trenutku božično drevo pritegne pozornost vseh članov družine, ki odložijo telefone in se zberejo skupaj za nekaj najlepših trenutkov.

화웨이 #Be프레젠트
화웨이 #Be프레젠트

Kampanja se je v Sloveniji začela 28. novembra, celoten oglas pa si lahko ogledate na Huawei uradnem

kanalu.

추가 정보

추가 정보:
Huawei.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.