스마트 차량은 태어날 때부터 스마트라는 단어가 붙여졌지만 실제로는 작은 차량일 뿐 특별히 스마트한 차량은 아닙니다. Smart 소형 EO Smart ''Connecting Car'' 2는 러시아워 교통 상황이 악몽이고 무료 주차 공간이 소원이라는 것을 알고 있듯이 진정한 스마트 차량은 스스로 운전하고 옆으로 운전할 수 있어야 합니다.
하지만 pametni avto EO Smart ”Connecting Car” 2 zgolj prototip, nekatere njegove inovacije ponujajo vpogled v prihodnost pametnih in fleksibilnih vozil. Z velikimi stekli in vrati z dvižnim odpiranjem pa že sicer spominja na nekaj, kar bi prinesli iz prihodnosti. In tako se tudi vozi. Vsa štiri kolesa avtomobila EO 2 se namreč zasukajo za 90 stopinj, kar pomeni, da so lahko tudi povsem pravokotna na karoserijo. Ta sistem mu ne omogoča le, da se vrti v popolnem krogu, ampak tudi diagonalno vožnjo in vožnjo vstran, kar bi lahko pomenilo konec bočnega parkiranja. Ste tudi vi začutili olajšanje?
In četudi pa ste še tako vešč voznik, je včasih tudi za vas parkirno mesto enostavno premajhno, najsi imate še tako majhno vozilo. 750-kilogramski EO 2 ima rešitev tudi za takšno zagato, saj se lahko stisne oziroma delno zloži sam vase kot rakovica oziroma pasavec (iz 2,5 metra se skrči na 1,5 metra dolžine, vsa kolesa pa medtem ostanejo na tleh).
더 읽어보기: Prvi samovozeči tovornjak pridobil šoferski izpit – Inspiration Truck
Kot, da vse to že ne bi bilo dovolj, želijo Nemci s konceptom ”Platoon” (princip istočasne vožnje) na novo izumiti dnevni prevoz (na delo, v trgovino,…). Vsak EO 2 je namreč povezan z drugim avtomobilom EO 2. Ob aktivaciji sistema avto postane vagonček, skupaj pa tvorijo neke vrste vlak iz avtomobilov. Velika prednost tega je, da vozniki priklopljeni na ”omrežje” Platoon lahko dajo roke proč od volana in uživajo, saj avto tedaj preklopi v samovozeč način vožnje. In na delo se tako peljete kot v lastnem kupeju v vlaku. Zaenkrat še ni znano kdaj in če sploh bo EO 2 zapeljal na ceste.
추가 정보:
robotik.dfki-bremen.de