나는 커서 DJ가 될 거예요! 만일 아들이 아버지에게 이런 말을 했다면 아버지는 그런 일은 미래가 없다며 만류하려 했을 것입니다. 그러나 그의 아들이 최근 Forbes가 발표한 세계에서 가장 돈을 많이 받는 DJ 목록을 그에게 제시한다면 그는 분명히 그에게 축복을 줄 것입니다. Prava Nota의 Beca도 그녀의 아버지에게 구했습니다. 그들의 수입은 엄청나며, 꼭대기에는 다시 한번 일렉트로닉 음악의 왕으로 남아 있는 오랜 지인인 스코틀랜드 사람 Calvin Harris가 있습니다.
캘빈 해리스 je nesporni kralj elektronske glasbe, vsaj če upoštevamo zaslužke mojstrov mešalk, ki jo je nedavno objavila revija Forbes. Škotski producent in DJ je v zadnjem letu namreč zaslužil reči in piši 66 milijonov ameriških dolarjev, kar je skoraj enkrat več kot je zaslužilo drugo veliko ima elektronske glasbe, Francoz 데이비드 게타, 어느 s 37 milijoni ”caplja” kar 29 milijonov zadaj. Kljub temu mu ni treba gledati na vsak dolar oz. evro. Harris, ki mu poslušalci dobesedno jedo iz rok (vse kar izda gre kot vroče žemljice), pa se je znašel na vrhu še ene lestvice največjih zaslužkov in sicer sta s Taylor Swift najbolje plačani zvezdniški par (skupaj sta v zadnjem letu zaslužila 146 milijonov dolarjev), za kar dolgo časa veljala Beyoncé in Jay-Z.
Poleg glasbe mu sedemmestne številke na račun polagajo tudi znamke kot so 조르지오 아르마니 za katero je postal obraz za spodnje perilo. Harris pravi, da je bil ”vzpon elektronske glasbe v zadnjih treh letih astronomski,” in da je bil “k sreči na pravem mestu ob pravem času”. Za Škota in Francoza se je na tretje mesto uvrsti Nizozemec DJ Tiësto (36 milijonov ameriških dolarjev), peterico pa zaokrožujeta Američana Sonny Moore aka Skrillex in Steve Aoki, ki sta oba svojo denarnico odebelila za 24 milijonov.
더 읽어보기: Forbes 2015: 세계에서 가장 돈을 많이 버는 여배우
Zaslužki DJ-jev so iz leta v leto višji. V zadnjih 12 mesecih se je na račun prvih desetih iz lestvice skupaj nateklo kar 274 milijonov ameriških dolarjev, kar je več kot enkrat več kot leta 2012, ko je prva deseterica vknjižila 116 milijonov ameriških zelencev. Kljub temu pa rast ni tako visoka kot pred nekaj leti. Še leta 2013 je bil skok glede na predhodno leto kar 108-odstoten, med leti 2013 in 2014 je padel na 11 odstotkov, v primerjavi z lani pa je bil le še 2,5-odstoten.
Eden od razlogov kot navaja Forbes je, da je trg postal bolj zasičen, cene za nastope, ipd., pa niso več tako drastično rasle. Poleg tega jih večja konkurenca sili v bolj spektakularne šove kot so jih imeli nekoč, ko so potrebovali le nekaj več kot USB disk, to pa jim požre ogromen del prihodka (med 30 in 40 odstotkov). Kljub temu se jim ne piše ravno slabo.
추가 정보:
forbes.com