Ford의 중형 미니밴은 산뜻한 모습으로 파리에서 선보일 예정이며, 예상대로 현재의 특징인 "Aston Martin" 엔진 마스크와 현재 전염병 스타일의 더욱 현대적이고 세련된 인테리어를 갖추게 될 것입니다. 특히 1.5리터 에코부스트 엔진의 형태로 엔진에도 몇 가지 혁신이 이루어졌으며 첨단 기술도 향상되었습니다.
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah.
Oba srednje velika enoprostorca z modrim ovalom na maski motorja bo kot pričakovano mogoče prepoznati po motorni maski podobni tisti pri fiesti in napovedanem prenovljenem focusu, za seboj pa je to potegnilo tudi spremenjene prednje luči in odbijač. Enako blago osvežene so tudi zadnje luči in odbijač, karoserija pa bo lahko odeta v dve novi barvi caribou sivo in red rush rdečo.
Bolj prečiščena in modernejša notranjost
Še več novega kot pri zunanji podobi bo v potniški kabini, kjer bodo pred potnikoma v prvi vrsti popolnoma nova armaturna plošča, volanski obroč, merilniki in še kaj. Največji napredek pomeni dejstvo, da je po novem veliko manj stikal, kjer gre zahvala novemu osem palčnemu zaslonu na dotik, kot celota pa je voznikov delovni prostor še najbolj podoben tistemu v napovedanem S-maxu.
Novosti med opremo bodo obsegale opcijsko ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2 in izboljšani asistenčni sistemi. Omeniti pa velja tudi izboljšana vzmetenje in krmilni mehanizem.
더 읽어보기: Ford Mustang – pol stoletja poskočnega konjiča
Paleto motorjev bodo sestavljali 1,0-litrski ecoboost bencinar z 74- oziroma z 92 kW, višje pa bosta še dve različici 1,5-litrskega ecoboosta z 110- oziroma 132 kW. Na dizelski strani pa 1,5- oziroma 2,0-litrski TDCiji z 70-, 88-, oziroma 110 kW največje moči.
Po premieri v Parizu sledi pričetek prodaje, ki je načrtovan za začetek prihodnjega leta, v ponudbi pa ostajata tako pet sedežni c-max, kot tudi njegov sedem sedežni brat grand C-max.
추가 정보:
ford.si